Hotel Albquelle

Wester
27-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

De locatie is super, aan de piste en genoeg parkeerplaats. De skiverhuur en skischool zitten in de kelder van het hotel, dit is ideaal. Helaas was het personeel niet heel behulpzaam en zag er niet verzorgd uit. (trainingsbroeken en 3 dagen hetzelfde t-shirt) De kamer miste een kapje van het lichtknopje, het raam wou slecht open, het frame van de lattenbodem was verbogen. Ook was er geen mapje aanwezig met telefoonnummers van een evt. huisarts/brandweer op zich niet heel erg maar wel als de laatste nacht het brandalarm elders in het hotel afgaat en niemand te bereiken is van het hotel. Op de gang was ook geen brandblusser te vinden of een bordje van nooduitgang. Gemiste kans voor zo'n top locatie. Onze handen jeukten echt.

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Super gelegen direct bij de liften

K.Baak
16-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig pension zonder fratsen met in de ochtend een lekker ontbijt en een afwisselend heerlijk 3 gangen keuze diner. Het pension is ouderwets ingericht maar de kamers zijn ruim en schoon wel soms gehorig. In de kelder van het pension zit een skischool en ski-snowboard verhuur. De liggin is perfect je stap zo op je board of ski naar de piste. In de directe omgeving is geen dorpje met een supermarkt of andere winkels (op 2 wintersport zaken na). Hiervoor moet je Feld berg uit. De eigenaren zijn heel gastvrij en super attent. Het pension is niet geschikt voor kleine kinderen (geen speelmogelijkheid).

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albquelle in Feldberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albquelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.