Pension Metzgereigasthof Rebstock ***

Review geschreven door rtvd

Prima hotel

rtvd
4-8-2013

Plus: Net, vrij groot door een familie gerund hotel 7 km van de autobahn. Gratis wifi. De kamers zijn ook mooi ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt is prima. ’s Avonds kun je op het terras een gutbürgerliche maaltijd met een mooi glas wijn of bier nuttigen (niet duur). De prijs-kwaliteit verhouding is OK.

Min: Geen airco en dat is bij buitentemperaturen van boven de 30°C geen pretje. Na 9.00 uur wordt er vrijwel niet meer nagevuld (ontbijt tot 10.00 uur). Je moet dus wel vragen of sommige zaken op het buffet aangevuld kunnen worden. Dat gebeurt dan ook. Er is maar net voldoende parkeerruimte voor en naast het hotel.