Gasthof Adler

Gasthof Adler

2 reviews over Gasthof Adler in het Nederlands

Geweldig adres op doorreis

Rob en Diane, 9-9-2012

Op goed geluk verlieten wij de snelweg om in Ettenheim een gasthof te zoeken. De allereerste indruk van het dorp was direct goed. Leuke poort met daarachter een gezellige winkelstraat met terrasjes. Ook idyllische kleine straatjes met kleine huisjes. Wij parkeerden bij Gasthof zum Adler en besloten eerst rond te kijken. Uiteindelijk sprak dit gasthof sprak ons het meeste aan. En terecht. Wat een vriendelijk personeel!!! Zeer goed eten en het ontbijt verdient extra aanbeveling. De kamer is ruim en schoon met een linnenkast en tv en goede bedden. Alleen de hoofdkussens zijn erg zacht. De badkamer is ook prima met een wastafel, wc en douche. Het hotel beschikt over een eigen parkeergelegenheid aan de achterzijde. Kortom een echte aanrader om op doorreis te verblijven.

zeer leuk gasthof

lithy en hein boss, 21-6-2011

zeer vriendelijk personeel goed eten donato en marion zijn klasse ivone is ook zeer leuk goede kamers en ligging voor de poort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Adler in Ettenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Adler scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.