Reviews over Ettenheim

Fijne camping

Barian
    7-9-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. Het zwembad ligt naast de camping en moet je apart betalen, maar goed te doen. Eten bij het restaurant naast de camping-ingang was lekker, maar best prijzig. Het winkeltje op de camping met verse broodjes 's morgens is gemakkelijk en de broodjes lekker. Het is een kwartier rijden naar Europapark, vele campinggasten komen hiervoor een paar dagen naar deze camping. Doorstroom van gasten is dus groot. Vriendelijke mensen, ook de mevrouw voor het wassen was erg aardig en deed de was heel netjes.

prima

JH
    13-8-2018

Wij hebben twee prima weken gehad op deze camping. Het personeel is erg vriendelijk en denkt graag met je mee. Een aantal medewerkers van de receptie verstaat uitstekend Nederlands, voor ons erg prettig ;). Wat ons wel opviel is het verschil in staplaats. Kom je voor de gezelligheid? Vraag dan een plek vooraan op de camping. Liever rust om je heen? Ga dan achteraan staan. Wij hadden een ruime C-plaats dicht bij het zwembad. Daar hoor je dan de hele dag door wel geluid van. Soms wel wat hinderlijk, maar daar kunnen ze op de camping uiteraard weinig tegen doen. Het sanitair viel ons eerlijk gezegd tegen. Er werd regelmatig schoongemaakt, maar erg oppervlakkig. Vloeren en wanden erg weinig. Kitranden vertonen behoorlijke schimmelplekken en de douchegordijnen waren aan de onderkant helemaal bruin uitgeslagen. Er zijn wel ruim voldoende toiletten. Douchen kan 7 minuten en dat is meer dan genoeg.

Genieten

Ovn
    12-8-2018

Camping oase is een gemoedelijke camping met een vriendelijke/behulpzame eigenaar. Er is geen animatie maar de kinderen spelen met elkaar en kunnen spelen in de speeltuin.

De plaatsen zijn erg wisselend van grootte. Wij hadden een c plaats en deze was erg ruim.

Sanitaire wordt 1x per dag schoon gemaakt. Vind wel dat de gasten zelf ook alles netjes achter mogen laten. Dit doe je thuis ook. De service dat de was voor je gedaan wordt is echt top.

Het zwembad is super. Je hebt een Wedstrijdbad, een gedeelte voor kinderen die nog niet kunnen zwemmen en elders een babybox. Er is toezicht van verschillende badmeesters. Ook is er een ruime ligweide met voldoende schaduw en een water/zand speeltuin.

Camping ligt net buiten het zwarte woud. Hierdoor moet je soms lang rijden voor bezienswaardigheden.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Nice for elderly people

Richard
    3-8-2018

Nice camping with lots of green

Public swimming pool nereby, not included in price. Kost €25 voor een familie pas voor 1week of €35 voor 2 weken. Weinig WC's en douches. Douches kosten €0,50/7 minuten. Deze worden 1x per dag gereinigd en dat is in het hoog seizoen te weinig!! Ze doen erg moeilijk over nachtrust!!! Vanaf tien uur s'avonds loopt er "Security" over hey park en maakt iedereen stilte op dominante toon. Kinderen worden met felle zaklamp geïntimideerd en naar huis gestuurd. Je moet bedenken dat het overdag 35+ is een na tien uur pas over de dertig graden zakt nu! Tussen 13u - 15u is de poort dicht en kom je niet van het park af. Geen animatie of iets anders voor kinderen. WIFI aanwezig, maar te weinig capaciteit en zeer matige snelheid. Kost veel: €10 voor 30u. Je komt er de helft van de tijd niet op een je kunt dan niet uitloggen waardoor er weer 20 minuten verloren gaat...

Conclusie:

Absoluut geen aanrader voor gezinnen met kinderen vanaf 4 jaar. 80% Nederlanders.

Gijs van Wely
    1-8-2018

Echt genoeg handoeken meenemen!

Ettenheim scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews