Reviews over Ettenheim

Fantastisch!

Hogenkamp
    20-7-2018

Camping is heel goed. Ontvangst heel vriendelijk en behulpzaam. Douche en toiletruimtes mooi schoon. Omgeving is mooi om te ontdekken ,op de fiets of lopend. Routes zijn wat moeilijk aangegeven. Gezellig plaatsje is Ettenheim wel, alleen erg rustig en het uitgaansleven kon beter.Zwembad was perfect, net naast de camping! We komen hier zeker terug!

mooi barok echt duits stad/dorp

schumacher
    23-8-2017

In het centrum zijn vele café en restaurantjes.

maar ook apotheek bakker,slager enz.

zeer mooi barokke huizen en vriendelijke inwoners

leuk voor een paar dagen

Leuk historisch dorp

Angelique
    7-1-2017

stadspoort. Leuke restaurantjes. Leuke sfeer

Dorp met leuke straatjes

Astrid
    6-9-2016

Leuk dorp met leuke huisjes en straatjes. Hier en daar een winkeltje, (aan de rand van het dorp meer winkels) veel eetgelegenheden en genoeg apotheken.

Mooi barokstadje

wendy
    26-8-2016

Historische stadscentrum. mooie straatjes, talrijke winkels, wel anders, geen zeeman en dergelijk maar meer particuliere winkeltjes.

Kaufland hun supermarkt dat op 5 minuten rijden is van de stad is tot 22 uur geopend.

Wij verblijven in Ettenheim altijd in camping Oase.

Een leuk openluchtzwembad is er ook te vinden

Ettenheim scoort een 8,3 uit 10, op basis van 34 reviews