Hotel Ecoinn am Campus

Hotel Ecoinn am Campus
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ecoinn am Campus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ecoinn am Campus in het Nederlands

Eenvoudig ingericht hotel. De kamers zijn goedkoop, maar de kwaliteit is goed. Het ontbijtbuffet is verrassend uitgebreid. De kamers zijn schoon en de service is goed. Eigenaresse geeft uitgebreide informatie over hotel en parkeermogelijkheden (gratis op straat of betaald in parkeergarage in de buurt)

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ecoinn am Campus in Esslingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ecoinn am Campus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.