We hebben een aantal aanbieders voor Esslingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Esslingen

Gastvrijheid en vriendelijkheid

Nelleke,
    30-8-2018

Heel gezellig hotel, vriendelijke mensen.Eigenaar en bedrijfsleider spreken Nederlands, toch wel handig:)

Goede keuken.

Michel onthoudt drankvoorkeuren. Personeel kent je en weet het kamernummer. Zijn bereid om iets extra's te doen. Mooie omgeving. Heerlijk kuuroord op fiets-en loopafstand. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

Eenvoudig en goedkoop hotel maar goede kwaliteit

sberenbroek,
    26-8-2011

Eenvoudig ingericht hotel. De kamers zijn goedkoop, maar de kwaliteit is goed. Het ontbijtbuffet is verrassend uitgebreid. De kamers zijn schoon en de service is goed. Eigenaresse geeft uitgebreide informatie over hotel en parkeermogelijkheden (gratis op straat of betaald in parkeergarage in de buurt)

Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijk hotel

Eveline,
    23-12-2010

Super hotel, luxe uitstraling en goede service.

Kamers zijn groot, veel comfort en prima bedden en badkamer.

Ligging is prima aan de kant van de altstadt, 10 min lopen naar het centrum.

Gereisd met partner in januari 2010

Redelijk hotel

charix,
    10-8-2010

Heet 3*superieur maar is eerder 2*. Kamers zijn tamelijk klein en sober.Badkamer is

splinternieuw.Ontbijt is goed.Ligt op 15 min. lopen van centrum.Kleine parkeerplaats is gratis.

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Goed doorreishotel

Joost,
    31-7-2010

De ruime familiekamer (twee verdiepingen) was ideaal voor onze doorreis van Slovenië naar Frankrijk. Bovendien ligt het hotel op loopafstand van het oude centrum waar we lekker gegeten hebben. Prijs van 140 euro voor de kamer was redelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
Esslingen scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews