Gasthof Marktschmiede

3 reviews over Gasthof Marktschmiede in het Nederlands

Goed betaalbaar hotel

Bianca
6-9-2016

Kleinschalig hotel met restaurant. Zeer schone kamers. Vriendelijke eigenaren. Prima ontbijt en avondeten. Net even van de snelweg A7 in een klein dorp. Prima voor een doorreis of een paar dagen verblijf. Supermarkten in het dorp aanwezig. Hier geslapen met 2 volw. en 3 kinderen. Kon een bed bijgezet worden.

fijn overnachtingsadres

van der stoep
27-1-2011

Wij zijn reeds een aantal jaren op weg naar de wintersport in marktschmiede geweest en kunnen het van harte aanbevelen. Nette kamers, vriendelijke mensen, leuk dorp om in de sneeuw te zien. Redelijke ontbijttafel!

Prima overnachtings gasthof

Peter en Emmy
16-1-2010

Al een aantal keren hebben wij bij dit gasthof overnacht tijdens onze reizen in de winterdag naar Oostenrijk.

Gelegen op 2 kilometer vanaf de autobahn 7 een prima adres om te overnachten. Kamers netjes en ruim ingericht. Voorzien van tv en WLAN.

Prijs kwaliteit verhouding goed.

De kamers liggen in een apart gebouw achter het restaurant gedeelte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Marktschmiede in Erolzheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Marktschmiede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Marktschmiede scoort een 8.71 uit 10 op basis van 3 reviews.