Gasthof Marktschmiede

Gasthof Marktschmiede

8.3Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Erolzheim

Op vakantie geweest naar Marktschmiede?

8.3Fantastisch

Gasthof info

Meer gasthof info
    Tonen op kaart

3 reviews over Gasthof Marktschmiede

• 9Bianca06-09-2016

Goed betaalbaar hotel

Kleinschalig hotel met restaurant. Zeer schone kamers. Vriendelijke eigenaren. Prima ontbijt en avondeten. Net even van de snelweg A7 in een klein dorp. Prima voor een doorreis of een paar dagen verblijf. Supermarkten in het dorp aanwezig. Hier geslapen met 2 volw. en 3 kinderen. Kon een bed bijgezet worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8van der stoep27-01-2011

fijn overnachtingsadres

Wij zijn reeds een aantal jaren op weg naar de wintersport in marktschmiede geweest en kunnen het van harte aanbevelen. Nette kamers, vriendelijke mensen, leuk dorp om in de sneeuw te zien. Redelijke ontbijttafel!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 8Peter en Emmy16-01-2010

Prima overnachtings gasthof

Al een aantal keren hebben wij bij dit gasthof overnacht tijdens onze reizen in de winterdag naar Oostenrijk. Gelegen op 2 kilometer vanaf de autobahn 7 een prima adres om te overnachten. Kamers netjes en ruim ingericht. Voorzien van tv en WLAN. Prijs kwaliteit verhouding goed. De kamers liggen in een apart gebouw achter het restaurant gedeelte.

Gereisd met partner in maart 2007

0 tips over Gasthof Marktschmiede