Hotel Landgasthof Hirsch

Hotel Landgasthof Hirschsterster

5Matig

Duitsland, Baden-Württemberg, Ellwangen

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Landgasthof Hirsch?

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Hirsch voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Landgasthof Hirsch

• 2johnsche30-06-2014

dit nooit meer!

Ze houden zich niet aan de, vooraf schriftelijke reservering, bij het afrekenen, kregen wij als extra op de rekening ons 2X ontbijt. Terwijl dit bij onze bevestiging inclusief was. Maar ja ik had deze email thuis, dus? Daarbij het "hotel" zat, zonder overdrijven vol met zwarte vliegen, de grote stal met varkens was op 3 meter van het gebouw af. Zowel op het terras als in de ontbijt zaal waren de vliegen zeer ruim aanwezig en constant op ons dringen en eten. Er waren totaal geen voorzieningen om dit tegen te gaan. Als je er iets van zei, kreeg je een plastic-vliegenmepper. De broodjes lagen open en bloot in een schaal en de vliegen zaten er met velen op en dat geldt ook voor de andere etenswaren, die daar stonden, daarbij was het heel armetierig gesteld, alles bij elkaar, dit ontbijt zag er niet vrolijk uit. Maar goed voor 2 nachten met ontbijt werd het nu 132,00 euro voor 2 personen en in alle eerlijkheid is dit veel te duur voor wat er geboden werd door eigenaar.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Cisca20-08-2009

Goed hotel

Op de terugreis vanuit Italië hebben wij hier 1 nacht geslapen. De kamers waren functioneel, het matras sliep slecht, het eten was meer dan goed en het ontbijt uitstekend. Alleen was het vergeven van de vliegen, dat was heel vervelend met eten, achter het hotel bevond zich de koeienstallen waar je amper wat van merkte maar daardoor overlast van vliegen gaf. Voor de rest zat je in een klein gehucht met een gigantisch winkelcentrum op 30 minuten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2009

0 tips over Hotel Landgasthof Hirsch

0 vragen over Hotel Landgasthof Hirsch

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WinkelsKapper
      • ReceptieAanwezig