Camping Azur Campingpark Ellwangen an der Jagst

Weer vandaag10°-1°
Camping Azur Campingpark Ellwangen an der Jagst

We hebben een aantal aanbieders voor Azur Campingpark Ellwangen an der Jagst voor je op een rij gezet:

18 reviews over Camping Azur Campingpark Ellwangen an der Jagst in het Nederlands

Prima overnachtingscamping

Dekker
9-8-2018

Prima overnachtingscamping, heel ruime plekken en broodjesservice. Net standaard sanitair. Extreem rustig in hoogseizoen en niet duidelijk waarom. Dichtbij leuk stadje

Prima tussendoor camping

Thierry
2-9-2017

Helle nette camping. We hebben hier een nachtje gestaan op weg naar Nederland. Alles is op deze camping goed verzorgd. Hele mooie grasmat. Een groot veld waar je aangekoppeld kan staan zodat je de volgende dag weer makkelijk weg kan. Mooi sanitair ondanks dat dit in portocabins staat. Zeer schoon. Vriendelijke medewerkers. 32 euro voor een nacht is niet heel goedkoop. Broodjes service aanwezig. Geen eigen zwembad. Wel een klein sport veldje. Camping ligt aan een watertje. Restaurant is redelijk en niet zo heel veel keuze. Ik kom hier zeker nog wel eens terug voor de heen of terug reis (Nederland-Italië).

prima camping

Nico Koppelaar
30-8-2017

Vriendelijke ontvangt. Als je langer dan 1 nacht blijft kan je zelf plaats kiezen, anders op een veld. in campingrestaurant prima gegeten. Sanitair en douches in goede staat en keurig schoon. Is zeker de moeite waard om langer te blijven. Is aan rand van heel leuk stadje gelegen en in de omgeving kan je prachtige fietstochten maken.

Suncamp Holidays

Nette en vriendelijke ontvangst. Ruime goed verzorgde plaatsen. Alles keurig aangelegd. Sanitaire voorzieningen zijn inderdaad (keurig betimmerde) container units maar hartstikke strak/modern/netjes waar men gratis kan douchen, wassen, etc. En het is er echt de hele dag keurig schoon. Restaurant is gesloten maar dichtbij volop alternatieven.

Voor jonge kinderen niet direct een aanrader omdat er voor hun weinig tot geen voorzieningen zijn. Maar voor de overige echte kampeerders is dit een prima camping!

Sla deze camping aub over!!'

As
8-8-2017

Zeer slecht dat in het hoogseizoen je restaurant en zwembad dicht is. Maaar wel heeeeel groot adverteren op je site dat dit er is. Je betaald erg veel geld voor eigenlijk niks

Wij nemen deze camping als overnachtingscamping.

Fam Verboon
15-9-2016

Mooie plaats, goed sanitair. Loopafstand centrum Ellwangen wat zeker de moeite waard is om even te kijken.

Veel te duur

Bekema
20-10-2014

Camping Azur Ellwangen werd door ons gekozen omdat er we een overdekt zwembad bij was. Bij aankomst bleek dat zwembad voor onderhoud gesloten te zijn. Dit schijnt elke zomer in de maanden juli en augustus zo te zijn. Hadden we dit geweten waren we daar niet naar toe gegaan. De plekken op het grasveld waren ruim. Het restaurant was tijdens ook nog een dag gesloten. Sanitair was normaal, schoon, maar niets bijzonders. De prijs was voor dat wat je kreeg veel te hoog. Geen aanrader, we zijn eerder weggegaan dan de bedoeling.

Prima camping

miekwit
10-8-2014

Vriendelijke ontvangst! Er waren voldoende vrije plekken, ook in het hoogseizoen. De plaatsen waren mooi en groot. Het sanitair was keurig. En lekker warm water. Jammer dat je na 22.00 niet meer mocht douchen en dat de plek waar je de vaat kunt doen niet overdekt was.

Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt.

In de buurt voldoende mogelijkheden om te fietsen en om leuke stadjes te bezoeken. Ellwangen zelf is op loopafstand en is een aardig oud stadje.

Een van de reisgenoten had erge kiespijn. De receptioniste van de camping heeft een tandarts voor hem geregeld.

Wij zijn twee nachten op deze campung gebleven. We komen zeker nog eens terug voor een langer verblijf of voor een overnachting. De camping ligt dicht bij de autoweg Würzburg-Ulm.

Wij komen hier zeker nog eens terug voor overnachting of langer verblijf

Supersaaie niets voorstellende camping.

Marianne
14-7-2014

Ontvangst matig. Ongeïnteresseerde dame. Wij waren onderweg naar huis en hoopten op de camping de WK wedstrijd Duitsland-Brazilië te kunnen kijken (hiervoor in de Anwb gids gekeken of er een restaurant op de camping was). Daar zouden ze vast een TV hebben. Nee dus. Ook geen tv aansluiting op de kampeerplekken! Omdat het behoorlijk hard regende, zijn we niet naar de stad gelopen om daar te gaan kijken.

De toiletten bevinden zich in een container. Het is wel schoon, maar de verwarming was niet aangezet. Erg koud dus, ook in de douches.

Mooie groene camping op loopafstand van centrum

k_driedijk
5-5-2012

eenvoudig, goed sanitair, restaurant geen gebruik van gemaakt

mooi aangelegd kampeerterrein direct aan rivier met ruime plaatsen (niet afgebakend dus in voor- naseizoen alle ruimte)

in 10 minuten lopen zit je in het leuke centrum

let op:

- campers mogen alleen staan op apart aangelegde plaatsen

- speeltuin moet nog worden aangelegd

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azur Campingpark Ellwangen an der Jagst in Ellwangen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azur Campingpark Ellwangen an der Jagst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.