Reviews over Ellwangen

Aanrader, heerlijk hotel.

Linda
    14-8-2018

Absoluut een aanrader! Prachtige kamers en een heerlijke badkamer. Ligt ook zeer rustig gelegen. We waren later aangekomen i.v.m. vele files, maar na een telefoontje lagen de sleutels klaar en konden we de kamers in. Ontbijt en service was ook prima.

Prima overnachtingscamping

Dekker
    9-8-2018

Prima overnachtingscamping, heel ruime plekken en broodjesservice. Net standaard sanitair. Extreem rustig in hoogseizoen en niet duidelijk waarom. Dichtbij leuk stadje

Prima tussendoor camping

Thierry
    2-9-2017

Helle nette camping. We hebben hier een nachtje gestaan op weg naar Nederland. Alles is op deze camping goed verzorgd. Hele mooie grasmat. Een groot veld waar je aangekoppeld kan staan zodat je de volgende dag weer makkelijk weg kan. Mooi sanitair ondanks dat dit in portocabins staat. Zeer schoon. Vriendelijke medewerkers. 32 euro voor een nacht is niet heel goedkoop. Broodjes service aanwezig. Geen eigen zwembad. Wel een klein sport veldje. Camping ligt aan een watertje. Restaurant is redelijk en niet zo heel veel keuze. Ik kom hier zeker nog wel eens terug voor de heen of terug reis (Nederland-Italië).

prima camping

Nico Koppelaar
    30-8-2017

Vriendelijke ontvangt. Als je langer dan 1 nacht blijft kan je zelf plaats kiezen, anders op een veld. in campingrestaurant prima gegeten. Sanitair en douches in goede staat en keurig schoon. Is zeker de moeite waard om langer te blijven. Is aan rand van heel leuk stadje gelegen en in de omgeving kan je prachtige fietstochten maken.

Mooie camping, mooi gelegen naast een mooi stadje

Eric
    15-8-2017

Nette en vriendelijke ontvangst. Ruime goed verzorgde plaatsen. Alles keurig aangelegd. Sanitaire voorzieningen zijn inderdaad (keurig betimmerde) container units maar hartstikke strak/modern/netjes waar men gratis kan douchen, wassen, etc. En het is er echt de hele dag keurig schoon. Restaurant is gesloten maar dichtbij volop alternatieven.

Voor jonge kinderen niet direct een aanrader omdat er voor hun weinig tot geen voorzieningen zijn. Maar voor de overige echte kampeerders is dit een prima camping!

Ellwangen scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews