Camping Fuchs

Meer camping info

2 reviews over Camping Fuchs

• 6tywiersma30-09-2012

Moeizame toegang voor caravans

Als passant in september op deze camping. Het passantenveld is langs een verbindingsweg met het dorp gelegen en lawaaiig. De verbindingsweg naar de camping bevat een passage van 18 % helling ! Overwegend seizoenplaatsen en weing atmosfeer (veel verlaten). In het naburig restaurant is het goed toeven. Verder is de camping netjes en op orde.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2012

• 7Mevr. van den Brink24-07-2011

Een mooie plek

We hadden een mooi plekje aan het water. Een heerlijk meer om in te zwemmen. Alles was netjes verzorgd. Doordat we in het voorseizoen gingen was het er nog erg rustig. Maar dat was ook wel weer heerlijk. Het enige jammere is dat als je naar een dorpje wil dat je een 5 a 10 min. met de auto rijden moet. Voor weinig geld was het een heerlijke camping!

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden