Pension Altvogtshof

We hebben een aantal aanbieders voor Altvogtshof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Altvogtshof in het Nederlands

Alles perfect!

Bernaerts Diane, 11-7-2011

Zeer lieve uitbaters. Prachtige, romantisch en met ongelooflijk veel oog voor detail ingerichte ruime kamers. Zeer rustig gelegen, maar slechts 5 min. van centrum Eisenbach met de auto en 10 min. van Titisee. Ontbijtbuffet was magertjes, maar het buffet voor het avondmaal was uitgebreid en ongelooflijk lekker, voor een klein prijsje. Er is een (klein) zwembad aanwezig.

onvergetelijk

kluppels - sillis belgië, 17-9-2010

fantastische uitbaters, nette romantische kamers, eten in buffetstijl,prachtige omgeving wij zijn er al 5x geweest en gaan nog terug, de warmte en vriendelijkheid van de mensen is verbluffend

Gemoedelijk en rustig

Hannah, 25-7-2009

Wij hebben twee nachten hier doorgebracht, op doorreis naar Italie met twee kleine kinderen. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en er werd (heel betaalbaar) beide avonden heerlijk voor ons gekookt door de eigenaresse. Het appartement was heel groot en luxe. Wel vrij kitscherig ingericht. Maar superschoon en comfortabel. Mooie, rustige omgeving. Wij hebben leuk gewinkeld in Freiburg.

We hebben een aantal aanbieders voor Altvogtshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Altvogtshof in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Altvogtshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Altvogtshof scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: