Hotel Zum Alten Salzfass

Laatste review

Top! Vriendelijk, goede keuken, mooie kamer, goed

Eline,
19-9-2017

Alles is goed, geen negatieve ervaring.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

8 reviews over Hotel Zum Alten Salzfass in het Nederlands

Top! Vriendelijk, goede keuken, mooie kamer, goed

Eline,
19-9-2017

Alles is goed, geen negatieve ervaring.

Constante kwaliteit!

Jan-Willem,
18-9-2017

Wij komen hier al enkele jaren met veel plezier. Alles altijd weer prima in orde. Accommodatie, personeel en eten is plek jaar weer goed. Constante kwaliteit.

Leuk,gezellig hotel

Leo
25-9-2016

Op de terugreis van Italië waren wij in dit leuk hotel,

de kamer was groot alleen de badkamer was te klein maar voldeed.

Het eten was zeer goed en ook het ontbijt.

De eigenaars waren vriendelijk en gast vrij.

Alweer lekker genieten!

Jan-Willem
8-9-2015

Net zoals voorgaande jaren alles prima in orde. Kwaliteit blijft oké! Goed als doorreis adres, maar ook om enkele dagen te logeren.

Super

Eline
12-6-2013

Zeer vriendelijke ontvangst, top keuken, goed ontbijt, complete en schone kamer, rustige en mooie omgeving.

Lekker genieten!

jwr_rom
10-6-2013

Dit hotel staat boven aan mijn lijstje! Een prima service, vriendelijke mensen en complete kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Dat maakt het goed vertoeven daar. De kamers liggen aan een soort hofje waar direct tegenover het restaurant te vinden is. Bij mooi weer dus lekker buiten, indien gewenst onder een overkapping eten. De keuken is overigens van een prima (constante) kwaliteit.

Geen overlast van druk verkeer, treinen of vliegtuigen. Parkeren mogelijk op (niet afgesloten) eigen terrein.

Niet alleen als "tussenstop" naar b.v. Italië goed te gebruiken, maar door de mooi omgeving is het ook prima als vakantiebestemming te gebruiken als je wilt fietsen (wel versnellingen en een beetje conditie nodig i.v.m. wat heuvelwerk) of wandelen.

prima overnachtingshotel

annemieke
30-7-2012

hoewel de cijfers misschien niet super hoog zijn is dit een prima overnachtingshotel. Sober ingerichte kamers maar schoon en goede bedden. Dat is natuurlijk belangrijk. De kamers liggen rondom een soort hofje en in het midden staat een speeltoestel voor kinderen en kan je ook eten.

Gastvrij en comfortabel verblijf

Marijke
22-11-2010

Op onze doorreis van Italie naar Nederland hebben wij in Gasthaus Hotel Zum alten Salzfass overnacht.

We kwamen omstreeks 20.00 uur, zonder vooraankondiging, aan en werden hartelijk ontvangen door het hotelpersoneel. De kamer zag er goed verzorgd uit, en de bedden waren comfortabel. De badkamer was netjes verzorgd inclusief zeepjes etc.

Ook bij het (inclusieve) ontbijtbuffet werden wij vriendelijk ontvangen en bediend. Er waren diverse soorten brood en broodbeleg en ook keuze uit verschillende dranken.

Wij zijn hier heerlijk bijgekomen van het eerste deel van onze reis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Alten Salzfass in Efringen-Kirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Alten Salzfass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.