Hotel Zum Alten Salzfass

8.3Fantastisch

13 reviews over Hotel Zum Alten Salzfass

• 2017
    10Eline19-09-2017

Top! Vriendelijk, goede keuken, mooie kamer, goed

Alles is goed, geen negatieve ervaring.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jan-Willem18-09-2017

Constante kwaliteit!

Wij komen hier al enkele jaren met veel plezier. Alles altijd weer prima in orde. Accommodatie, personeel en eten is plek jaar weer goed. Constante kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Leo25-09-2016

Leuk,gezellig hotel

Op de terugreis van Italië waren wij in dit leuk hotel, de kamer was groot alleen de badkamer was te klein maar voldeed. Het eten was zeer goed en ook het ontbijt. De eigenaars waren vriendelijk en gast vrij.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jan-Willem08-09-2015

Alweer lekker genieten!

Net zoals voorgaande jaren alles prima in orde. Kwaliteit blijft oké! Goed als doorreis adres, maar ook om enkele dagen te logeren.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Eline12-06-2013

Super

Zeer vriendelijke ontvangst, top keuken, goed ontbijt, complete en schone kamer, rustige en mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9jwr_rom10-06-2013

Lekker genieten!

Dit hotel staat boven aan mijn lijstje! Een prima service, vriendelijke mensen en complete kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Dat maakt het goed vertoeven daar. De kamers liggen aan een soort hofje waar direct tegenover het restaurant te vinden is. Bij mooi weer dus lekker buiten, indien gewenst onder een overkapping eten. De keuken is overigens van een prima (constante) kwaliteit.

Geen overlast van druk verkeer, treinen of vliegtuigen. Parkeren mogelijk op (niet afgesloten) eigen terrein.

Niet alleen als "tussenstop" naar b.v. Italië goed te gebruiken, maar door de mooi omgeving is het ook prima als vakantiebestemming te gebruiken als je wilt fietsen (wel versnellingen en een beetje conditie nodig i.v.m. wat heuvelwerk) of wandelen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8annemieke30-07-2012

prima overnachtingshotel

hoewel de cijfers misschien niet super hoog zijn is dit een prima overnachtingshotel. Sober ingerichte kamers maar schoon en goede bedden. Dat is natuurlijk belangrijk. De kamers liggen rondom een soort hofje en in het midden staat een speeltoestel voor kinderen en kan je ook eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Marijke22-11-2010

Gastvrij en comfortabel verblijf

Op onze doorreis van Italie naar Nederland hebben wij in Gasthaus Hotel Zum alten Salzfass overnacht.

We kwamen omstreeks 20.00 uur, zonder vooraankondiging, aan en werden hartelijk ontvangen door het hotelpersoneel. De kamer zag er goed verzorgd uit, en de bedden waren comfortabel. De badkamer was netjes verzorgd inclusief zeepjes etc.

Ook bij het (inclusieve) ontbijtbuffet werden wij vriendelijk ontvangen en bediend. Er waren diverse soorten brood en broodbeleg en ook keuze uit verschillende dranken.

Wij zijn hier heerlijk bijgekomen van het eerste deel van onze reis!

Gereisd met partner in september 2010

1 tip over Hotel Zum Alten Salzfass

• Jan-Willem, 10-06-2013

De omgeving van Efringen-Kirchen is prachtig. Naast de accommodatie te gebruiken als overnachting richting een andere bestemming, kun je het hotel ook prima gebruiken als locatie om heerlijk vakantie te vieren en te genieten van de omgeving.

Fietsen of wandelen is in deze omgeving een aanrader.

0 vragen over Hotel Zum Alten Salzfass

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV