Hotel Walsers

8.8Fantastisch

4 reviews over Hotel Walsers

• 2017
    7Familie M.03-09-2017

Prima hotel, maar ook niet meer dan dat.

Wij hebben dit hotel gebruikt als doorreishotel naar Italië. Naar aanleiding van de recensies hadden wij er eerlijk gezegd meer van verwacht! Wij sliepen in het hotel zelf, niet in de dependance (bijgebouw zag er moderner en strakker uit....), in een familiekamer op de bovenste verdieping. Deze was zeer ruim (soort appartement) met schuin dak en had alleen 3 dakvensters, waardoor het erg benauwd was op de kamer. Er was wel een ventilator, maar geen airco. Alles wel schoon en badkamer zeer ruim. Eigenaresse vriendelijk doch erg zakelijk. Ontbijt was goed, maar niet heel uitgebreid. Treinstation hebben wij geen last van gehad, maar kerkkloren zijn wel luid en duidelijk te horen. Parkeerplaatsen ruim voldoende. Dorpje beetje saai. Kortom prima hotel voor een overnachting, maar heeft bij ons geen speciale indruk achtergelaten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10Es18-08-2015

Uitmuntend!

Wij verbleven hier een nacht, op doorreis naar Italië, met onze dochters van 14 en 11. Het hotel bestaat uit een wat ouder, stijlvol gebouw en een gloednieuwe dependance een straat verder op. Hoewel ik een suite voor 4 personen had geboekt, kregen we twee aparte kamers in de dependance. Dit was echter (met onze wat oudere kinderen) geen enkel probleem en ook de prijs voor de suite werd gerekend (terwijl de prijs voor twee kamers hoger was). De kamers en de ontbijtruimte in de dependance waren ruim, modern, superschoon en met geweldige bedden en airco. Het ontbijt was prima, voldoende en de bediening heel vriendelijk. Efringen als dorp op zich stelt niet zo veel voor, maar je zit weer vlot op de snelweg om je reis te vervolgen. Dit hotel is echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Tententrutje26-08-2013

Prachtig overnachtingshotel

Op doorreis een nacht in de suite overnacht met 2 volwassenen en 3 kleine kinderen. Reservering via hotel ging probleemloos; de ontvangst na een lange dag rijden was voortreffelijk. Eigenaresse bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Suite was keurig; ruim sanitair, grote kamer. Goede bedden, landelijke stijl ingericht.

Ontbijt is prima: voldoende (gezonde) keus, kinderen konden hun gang gaan en zich prima vermaken rond het hotel.

Van treinen hebben wij geen last gehad; zelfs met ramen open hebben we ze nauwelijks gehoord.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Diana16-09-2008

Uitstekend hotel

We hebben hier een nacht geslapen met onze baby-dochter (in eigen bedje) toen wij op doorreis waren. Van de omgeving hebben wij dus weinig gezien. Hotel ligt in het dorp aan een plein en tegenover het station. Wij konden de treinen goed horen, maar hebben er geen last van gehad. Mensen die slecht slapen doen er wellicht goed aan om een ander hotel te kiezen. Het hotel is net geheel gerenoveerd en ziet er erg goed uit. Hotelkamers zijn ruim, mooi ingericht en schoon. Zeer vriendelijke personeel. In het bijbehorende restaurant hebben we 's-avonds prima gegeten; met de babyfoon op tafel.We mochten zelf zeggen hoe laat we wilden ontbijten. De gastvrouw zou er speciaal voor opstaan. Het ontbijt was zeer goed.

Gereisd met familie in september 2008

1 tip over Hotel Walsers

• Tententrutje, 30-08-2013

Tegenover het hotel is een bakkertje. Lekkere broodjes kopen voor onderweg!

0 vragen over Hotel Walsers

• Soort gerechtenLunchpakketten