Hotel Lindestersterster

Duitsland, Baden-Württemberg, Durbach

6.8Voldoende

5 reviews over Hotel Linde

• 8Ml25-08-2016

Goed hotel voor gezin op doorreis!

We hebben het appartement gehuurd. Lekker ruim. Twee slaapkamers, huiskamer, keuken en ruim balkon. Niet super luxe maar alles is aanwezig. En ook nog voor een redelijke prijs. Dorpje goed bereikbaar vanaf snelweg. We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt. Deze was erg goed en voor maar 6.50pp ook niet te duur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 1Sandra den Boeft24-05-2013

vreselijk!

We hadden een appartement geboekt. Op de site stond dat er een complete keuken in zat. Ja, de keuken was er wel maar geen inventaris..... Alle kasten waren leeg, dus je kon niks zelf bereiden. Achteraf bleek dat je keukeninventaris apart kan huren, dus als je wat wilt koken moet je eerst de pannen huren en als je van een bord wilt eten met bestek zal je dat er ook bij moeten huren. Zo werden we min of meer gedwongen te eten in hun restaurant. Zelden zulk smerig eten gehad!!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9annemiek01-09-2012

Prachtig gelegen hotel!

We waren hier op doorreis maar hadden wel langer willen blijven, heerlijk eten en mooi gelegen naast het openluchtzwembad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Wolfjes27-07-2012

Netjes en goed hotel

Wij hebben een overnachting in dit hotel gehad op doorreis naar het Gardameer. Het hotel is goed gelegen, niet te ver van de snelweg en in een leuk dorpje (typisch voor Zuid Duitsland). Onze familiekamer was zeer ruim (meer een soort appartement) met balkon, ruime badkamer en zelfs een keukentje met koelkast. Het hotel ligt pal aan een watertje dat je constant hoort stromen. Tegenover het hotel is een biergarten waar je lekker bier of wijn kunt drinken en ook daar zijn ze zeer vriendelijk, ook voor de kinderen. Het ontbijt was vrij eenvoudig, maar wel goed en het personeel is zeer vriendelijk. Enige minpuntje was de trap naar ons appartement: dit is een soort brandtrap, die lastig begaanbaar was en er is geen lift aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Birgitte17-06-2009

geweldig hotel/ligging

Heel gezellig familie hotel. Wij hadden mooi appartement met groot balkon. Goede bedden, heerlijk eten. Durbachtal is een prachtig wandel / wijngebied. In de omgeving leuke plaatsen te bezoeken o.a. Gengenbach / Offenburg en Straatsburg in Frankrijk.

Gereisd met partner in april 2009

0 tips over Hotel Linde