Reviews over Dossenheim

Schitterend hotel, ideaal op doorreis

Anoniem,
    26-12-2012

Wij kozen dit hotel als overnachtingshotel op doorreis naar Oostenrijk. Ideaal gelegen bij de snelweg. Gratis parkeergelegenheid. Onze 3-jarige zoon verbleef gratis in een babybed, anders kun je een bedje bijplaatsen. Enorm fris, schoon en rustig. Het bed in de standaardkamer is wel wat smal (140). Het ontbijt is enorm uitgebreid en kost maar 8 euro.

goede service, net hotel

Lijn,
    23-8-2011

Prettige mensen die het hotel runnen.

Nette schone kamers, goed eten.

zeer klantvriendelijk, schoon hotel

Lijn,
    23-8-2011

Omdat wij midden in de nacht zouden aankomen hebben we een aantal hotels in Dossenheim en Heidelberg gebeld. Dit hotel vond het geen probleem en vroeg niet ineens belachelijk hoge prijzen. We konden 's nachts aan bellen en dan kwam de eigenaar (die er tegenover woont) de deur open maken.

Het hotel is schoon, het eten is lekker. het was een prima verblijf.