Camping Schurrenhof

Meer camping info

3 reviews over Camping Schurrenhof

• 7Zwikie29-07-2014

De omweg waard

Wij zochten een overnachtingscamping en vielen op Schurrenhof. In de advertentie stond ook het Märklin museum in Göppingen vermeld. Het is wel een omweg over kleinere banen. Het laatste stuk is heel stijl. De camping ligt bovenaan de berg. Een zicht heb je niet meer owv de struiken rondom (waarschijnlijk voor de wind). Maar buiten het kamp wel. Leuk zwembad en vernieuwde speeltuigen. Ook al vonden mijn zoontjes de oude draaimolens het leukst. Sanitair is aan vernieuwing toe. Douche met munten. Brood op bestelling, 's zondag pas om 9u! Electriciteit per verbruik, wat ons verblijf heel goedkoop maakte. 34 eur voor 2 nachten (caravan, 2volw + 2 kids). In Nürnberg moesten 43 eur betalen voor 1 nacht! Van paardjerijden heb ik niets gezien. Op de camping eet-en drank gelegenheid, buiten de camping ook Biergarten en een speel-en dierenpark voor kinderen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7ddecoster30-08-2012

Gewoon met mooie omgeving

Gewone camping, ruime plaatsen, speeltuintje, zwembad, allemaal gewoon goed. Sanitair was wel verouderd en daardoor minder proper. Zou kindvriendelijker kunnen zijn. Aan deze camping is een manege verbonden, maar die dag reden geen paarden uit. Weinig flexibel tov kinderen om even op de paarden te zitten (stugge duitsers?). Omgeving is wel mooi voor wandelingen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7Dirk23-08-2011

Leuke camping voor aantal dagen

Op heuvel gelegen camping met vooral vaste vriendelijke Duitse campinggasten. Camping heeft een speeltuintje en zwembadje. Aan de overkant van de camping zit een speelpark met midget golf e.d. spelen. Camping heeft een manege en een aantal andere dieren waar je vrij mag rondlopen. Sanitair is duidelijk verouderd echter wel schoon. Geen babybadje aanwezig. Campingwinkel beperkt zich tot basisvoorzieningen (brood, water, frisdrinken e.d.). Mbt omgeving veel wandel en fiets mogelijkheden. Stageld +/- 13euro obv 2pers per nacht, stroom per KwH. Erg goedkoop camperen dus!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011