Camping Riedsee

Laatste review

Rustige camping.

Lisa,
28-9-2016

Rustige camping met een gezellig en goed restaurant. De uitbaters van het restaurant organiseren gezellige avonden. De camping grenst aan een meer waar in gezwommen kan worden. Met de konus card kun je gratis reizen met openbaar vervoer. Donaueschingen levendig stadje. We hebben er een gezellige tijd gehad.

2 reviews over Camping Riedsee in het Nederlands

Rustige camping.

Lisa
28-9-2016

Goede uitvalsbasis

A. Joosen
8-8-2010

Prima camping om de Donauradweg route te starten op de fiets naar Passau. Zeer vriendelijke campingeigenaren, net als de mensen van de campingwinkel en het restaurant. Overigens uitstekend eten tegen een zeer schappelijke prijs. Het is geen camping om lang op te staan vonden wij, veel vaste gasten. Daarnaast is er wat overlast van de voorbijkomende treinen / vliegtuigen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riedsee in Donaueschingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riedsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.