Hotel Blankenburgstersterster

4 reviews over Hotel Blankenburg

• 2017
    3Elly03-01-2017

Zeer slecht ruziende personeel

Een zeer slechte kok de soep was zo zout dat de groep weigerde het te eten Terug naar de keuken , werd er water bij gedaan en verwachten ze dat je het dan eet . Diepvries groente wat niet genoeg opgewarmd wordt ,vlees dat zeer uitgedroogd is en rondo´s die nog lang niet gaar zijn. Het eten oogt zeer goedkoop . Personeel zeer onvriendelijk en onderling ruzie maken waar wij bij zijn Wij zijn er twee nachten geweest maar dat was al lang

Gereisd met vrienden in december 2016

• Oude reviews

6H.J.Schoonbrood06-08-2016

Prima hotel

goed hotel,personeel en lekker eten, de kamer en in het hotel is het nogal warm (niet overal airco). gratis warme drank, alleen jammer dat je dan met je kopje uit je kamer naar de verdieping van de garage moet en daar in een klein hokje staat een automaat , waar het enorm druk is van de gasten die daar wat te drinken komen halen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8t9alicron06-09-2012

prima

zoals de vorige schrijfster al melde een zaken hotel vlak bij de snelweg met mooie kamers prima avond eten en een goed ontbijd buffet over de gehorigheid waar deze schrijfster het over had moet ik zeggen dat ik mij daar niet in kan vinden daar ik het hotel rustig vond een hotel dus waar je of langeretijd of met een overnachting goed kan verblijven

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Gonnie20-06-2011

mooi hotel

Dit is een zakenhotel en ligt vlakbij de snelweg, maar toch in het centrum van Ditzingen. Ik had een heel mooie, nette en grote eenpersoonskamer. De kamer lag helaas vlak achter de receptie, waardoor ik alle gesprekken uit de bar kon meeluisteren. Het is er wel gehorig. De kamer is zeer netjes en schoon en er zijn wat extra's, zoals bijv. een chocolaatje en een fruitmandje. Het eten is zeer goed en het personeel is vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. Het avondeten was goed. Het ontbijtbuffet was zeer goed en heel uitgebreid. De bedden zijn heel goed.

Gereisd met vrienden in januari 2011

0 tips over Hotel Blankenburg

1 vraag over Hotel Blankenburg

• adrie houkes, 19-12-2016

lift in het hotel?

hoeveel verdiepingen telt het hotel en is er een lift aanwezig of kofferservice?

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming