Camping Klausenhorn

7 reviews over Camping Klausenhorn in het Nederlands

Mooie, schone camping

Sandra
12-5-2017

Nette camping. Vriendelijk ontvangst. Voor het echte toeristische gedeelte moet je naar de overkant. Paar minuten fietsen of 10 minuten lopen naar de boot. Gratis busvervoer naar Mainau en Konstanz. Schoon sanitair.

leuke camping

boeve
22-11-2016

best wel leuke camping direct aan de bodensee met mooie ligweide,maar voor kinderen niet veel te doen. grootste nadeel vonden wij dat er bijna geen nederlanders stonden in hoogseizoen echt een duitse nederzetting.

mooie plaatsen om naar toe te gaan in omgeving zoals konstanz enz met gratis openbaarvervoer was wel erg makkelijk.

Camping ligt prachtig aan de bodensee, maar staat van de camping laat ten wensen over. Sanitaire vies, verhuur van wijnvat warm en vies.

Het is geen camping voor ons.

Anita
31-7-2014

We zijn in juli 2014 op deze camping geweest.Zonder kids.Zoals gevraagd stonden we op een heerlijke schaduwplek.We vonden dat we overal naar toe konden,naar Zwitserland,de Rheinfallen,Stein am Rhein.

Naar Bregenz in Oostenrijk.Konstanz is gezellig aan de haven.Meersburg,heel leuk.Mainau bloemeneiland.Maar op een gegeven moment hadden we het gezien.Omdat er op de camping helemaal geen kantine of vermaak was,moesten we zelf gaan.Een hele goede service om gratis de bus te nemen bv.naar Konstanz.Maar...als je 's avonds in het donker thuis komt,en je word afgezet door de bus en deze rijd verder,dan sta je dus geheel in het Pikkedonker! Een zeer minpunt,we zagen elkaar helemaal niet staan,laat staan onze fietsen die daar in een rek aan de overkant stonden.Geen lantaarnpaal in de buurt.Gelukkig had ik mijn gsm aan staan met zaklantaarn app.Wifi doet het alleen rondom de receptie.Als het druk is,heb je gewoon geen of slecht bereik.Een bakker was er ook.Maar het was leuk voor 1 keer.

Heerlijke camping aan het water

Judith
27-7-2014

Wij hebben 5 nachtjes op deze camping gestaan in juli. Heerlijke plek! Direct aan de camping de Bodensee met groot strand; een groot grasveld met veel prachtige bomen en speelgelegenheden voor kinderen.

Je kunt met kaartjes vd camping gratis met de bus naar Konstanz, een leuk stadje aan het water. Verder heel leuk om met de fiets om de Bodensee te fietsen. Superleuk om met de verschillende boten de Bodensee over te steken. Er is een vertrekpunt op 5 minuten fietsen vd camping. Ga naar Meersburg! Dat is een uurtje varen.

De omgeving is prachtig, rustig en groen en overal het water vd Bodensee in de buurt. Ook de camping is heel rustig. Niet heel groot, perfect voor kinderen, het water heerlijk om te zwemmen. En Wifi gratis, maar bereik niet altijd optimaal.

Prima camping

r-clan
30-8-2013

Prima camping voor een bezoek aan Konstantz of het bloemeneiland Mainau. Grote plekken met voldoende schaduw, vriendelijke ontvangst aan de receptie, gratis gebruik van de bus met de gastenkaart en een heel leuk strand aan de Bodensee. Het water blijft heel lang ondiep dus zeker geschikt voor kleine kinderen. Wij hebben een aantal negatieve reacties gelezen, maar het bleek een hele leuke camping te zijn. Supersnelle Wifi overigens (gratis) voor meerdere apparaten.

Twee weken op deze camping gestaan, heerlijke vakantie gehad.

Camping ligt direct aan de Bodensee of uitmonding hiervan, hele dag varen er zeilbootjes en grotere boten voorbij, erg mooi uitzicht.

We hebben veel gezwommen in de Bodensee, het is een heel groot stuk ondiep dus dat is wel fijn.

Eigenaren zijn erg behulpzaam, sanitair is goed, douchen met muntjes, hiervoor hangt een wisselautomaat 50 ct voor 3 minuten. Werkt verder prima, wel wat veel haren in de putjes. Op camping werd regelmatig iets georganiseerd zoals jaren 80 disco en fruhshoppen dit is meer voor de volwassenen, voor de kinderen was er ook animatie maar die is in het duits. Verder geen slecht weer animatie. Relatief weinig ned. kinderen.

Stad Konstanz is mooi, hier kun je met de bus naar toe, gratis vervoer met gemeentebelasting briefje.

Wild und freizeitpark viel een beetje tegen, entree betalen en dan extra moeten betalen voor de leukste dingen zoals graafmachine en bootje waarin je wordt gelanceerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klausenhorn in Dingelsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klausenhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Klausenhorn scoort een 7.21 uit 10 op basis van 9 reviews.