Vakantiehuis Schwarzwaldhaus Pferdeklause

3 reviews over Vakantiehuis Schwarzwaldhaus Pferdeklause in het Nederlands

Het ging er mee door.

Bgj,
27-9-2017

We zijn hier geweest met ons zoontje van 4. Er was een ligweide met speeltoestel, er werd ons afgeraade om daar te spelen (zo slechte staat verrot en splinters).

En er was ook een gezamenlijke bbq (Als je op straat wil bbq aan de voorkant en zo smerig). Er was ook een leuk speelhuisje (zonder speelgoed en met etensresten). Het appartement, het is heel oud dat wisten we, leuk toch dachten wij. Maar het was zeer slecht onderhouden. Schimmel badkamer, spinnenwebben, stoffig, muffe lucht, je kan niet van je af kijken zo hoog zitten de ramen, keuken spullen zijn net zo oud en versleten. Er was ook vrij weinig te doen in de omgevening met kinderen. (Minimaal 1 uur in de auto) en de bakker winkel slager 10 minuten rijden de berg af. Veel tijd kwijt geweest hier mee. De paarden gingen van de wei en naar de stal (werd niets mee gedaan).

Je kon ook geen bergen zien op de plaats van het huis.

Met kinderen kun je beter bij de Belchenberg of Feldberg op vakantie gaan.

Mooie rustige omgeving

Martin van de veer
27-9-2015

Geen wifi.erg onhandig.rumoerig complex wordt Door meerdere mensen gedeeld.

Heel gezellig en autenthiek

Monica
21-5-2010

De eigenaars waren niet aanwezig toen we arriveerden terwijl de aankomstdatum afgesproken was. Het huis op zich is compleet in orde. Je vindt er echt alles wat je nodig hebt en de eigenaars doen hun best om het zoveel mogelijk naar je zin te maken. Een minpunt voor ons was dat de living apart gelegen is in het gebouw en gemeenschappelijk is. We hebben er een super leuke tijd gehad en in St. Blasiën in de buurt vind je 3 bakkers en een supermarkt. Ook qua bezienswaardigheden (belchenberg, feldberg, revital zwembad, stoomtreinrit kandernthal enz), is het goed gelegen en een daguitstap naar de Zwitserse Alpen is ook mogelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schwarzwaldhaus Pferdeklause in Dachsberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schwarzwaldhaus Pferdeklause zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.