Vakantiehuis Landhaus Fletschinger

2 reviews over Vakantiehuis Landhaus Fletschinger in het Nederlands

mooie rustige omgeving

els
17-7-2011

huis is ech tvolledig en netjes ingericht. Er is tv maar de nederlandse zenders deden het niet. als je met de auto bent maakt het niet veel uit waar je zit. je rijdt toch ergens naar toe om je boodschappen te doen. St Blasien is een schatig dorpje met 2 grote supermarkten, (Edeka en Lidl) en verder heerlijke zitjes waar je prima koffie en thee kunt drinken. Goed eten moet je elders doen. bv in Hausern zit een goed restaurant en is maar 4 km verder dan st Blasien.

voor een heerlijke vakantie is dit appartement zeker aan te raden. Wij zater overigens in FletschingerII welke beneden is gesitueerd en waar alles, incl. de tuin RUIM was. Voor kleine kinderen zijn er geen speelfacilieteiten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

rustig en mooie omgeving

wilma
15-8-2008

Een appartement in een huis. Erg schoon, compleet en mooi ingericht. Veel ruimte en een heerlijk overdekt balkon. Twee ruime slaapkamers, waarvan de ouderkamer een eigen open badkamer heeft met een ruim bad. De keuken is compleet met vaatwasser, waterkoker, magnetron en heel veel keukenspul. De zitkamer is boven. Groot maar met warm weer erg benauwd. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en hele kleine kinderen ivm trappen en het ligt aan een steile weg. Boodschappen moet je 13 km verderop doen, ook voor een halfje brood.

Gereisd Familie in augustus 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Landhaus Fletschinger

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Fletschinger in Dachsberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Fletschinger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.