Pension Landgasthaus Hirschen

9Fenomenaal

Duitsland, Baden-Württemberg, Dachsberg (Zwarte Woud)

9Fenomenaal

Pension Info

Meer pensioninfo

1 review over Pension Landgasthaus Hirschen

• 9G.Verver26-10-2010

warme ontvangst, je voelt je snel thuis

Eigenaresse spreekt Nederlands. Uitstekende maaltijden (bij het ontbijt wordt gezegd wat er 's avonds op het menu staat en wanneer dat je niet aan staat wordt er wat anders gekookt), ruime en schone kamer met mooi uitzicht op de bergen, het hotel ligt hoog in de bergen maar is met de auto makkelijk bereikbaar. Met de Gaestekarte mag je binnen Baden-W gratis met de bus of trein reizen (zo is bv Basel met de trein makkelijk te bereiken). Rustige omgeving. Dachsberg is de verzamelnaam van een aantal dorpen. Hirschen ligt in Wolpadingen. Voor jonge kinderen is niets te beleven.

Met jonge kinderen

0 tips over Pension Landgasthaus Hirschen