Hotel Dachsberger Hof

Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Hotel Dachsberger Hof
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Dachsberger Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dachsberger Hof in het Nederlands

Heerlijk rustig

W. van Horssen
22-8-2011

Dit hotel gekozen als tussenstop, op doorreis naar Italië. Twee nachten overnacht, op 12 en 13 aug 2011. We werden keurig ontvangen, met koffie en/of bakkie thee. Kamer is schoon en netjes, verder geen extra luxe (geen airco of blower o.i.d.). Hotel heeft een zwembad die wel iets gedateerd is, maar je kunt toch ff heerlijk zwemmen. Auto parkeren kan gewoon voor het hotel zelf, eventueel in een betaalde garage. In de nabije omgeving geen andere eetgelegenheden, maar het eten in dit hotel is prima!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Rustig en relaxed vakantie vieren

jannieh
21-5-2010

Het hotel is zeer rustig gelegen ,soms een beetje te rustig .vanuit het hotel kun je meteen allerlei wandelingen maken ,via diverse wandelroutes , In het Zwarte woud is openbaar vervoer gratis ,en vanuit het hotel kon je met de bus alle kanten op ,bv Basel ,maar ook Freiburg De accommodatie was iets gedateerd ,maar dit werd goed gemaakt door de gevarieerde gezonde maaltijden Als bonus was er een zwembad in het hotel en een grote garage voor evt motoren en fietsen

Gereisd Met partner in mei 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• SaunaFinse sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dachsberger Hof in Dachsberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dachsberger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.