WebsiteLink naar website
8,8

Omschrijving
De kleine Camping Romantische Strasse ligt bij Creglingen in Duitsland. Er is een zwembad aanwezig maar ook een zwemmeer. In een apart gedeelte mogen hier ook honden zwemmen. De camping heeft geen animatie, wel is er een restaurant. Rothenburg is een mooie oude stad of bezoek een van de kastelen in de omgeving.

48 reviews over Camping Romantische Strasse in het Nederlands

Hele fijne camping in een prachtige omgeving.

Fam. Willemse,
23-7-2018

Erg leuke camping, prachtige ligging aan de badesee. Rustig en niet al te groot. Sanitair is schoon. Verder zijn er voldoende spelmogelijkheden voor de kinderen. Jens, de eigenaar, is bijzonder gastvrij, net als het overige personeel. De camping is meer dan "hond" vriendelijk. Het restaurant is prima, heerlijk gegenoten van de lokale gerechten. Kortom, een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping om voor 1 of 2 nachten te staan!

Mevr. Peters,
19-7-2018

Camping ligt er mooi, wel eind van de snelweg!

Slecht tot geen werkend Wifi/Internet.

Goed sanitair.

Mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2018

Super

John Tactor,
16-7-2018

Klantvriendelijkheid is super, ligging geweldig, hygiëne heel goed. Ligt dicht bij verschillende mooie dorpen en stadjes.

Gereisd met partner in mei 2018

Chris Smit,
3-3-2018

Was een geweldige reis fijn gezelschap heel goede chauffeuse.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Henk Zegeling,
16-10-2017

Ruime plekken, schoon sanitair, vriendelijk en gastvrije eigenaar en personeel, uitstekend restaurant fraaie omgeving

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne camping met vriendelijke eigenaren

Fam Scherpenzeel,
3-8-2017

Camping Romatische Strasse is een zeer gastvrije camping. Als de kinderen brood haalden smorgens lregen zij een snoepje. Liep de hond mee, kreeg hij een koekje. De eigenaren staan hun eigen brood af als je het vergeten bent te bestellen.

Sanitair wat verouderds maar wel schoon.

Zwembad is niet echt iets. Hij is overdekt en erg chlorig. Maar 5 minuten lopen en je hebt een heerlijke vijver met een natuurspeeltuin en een blote voeten pad. Helaas mocht de hond daar niet komen.

De omgeving is prachtig.

Wij komen hier zeker terug als de kinderen een diploma hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig

John Tactor,
3-8-2017

Camping romantische strasse is een geweldige camping in een mooi gebied. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Op camping zelf kun je heel goed en lekker eten .

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie rustige camping met een zeer vriendelijke eigenaar.

Breed lachend word je te woord gestaan.

Wij mochten zelf een plaatsje uitzoeken.

Mooi zwemmeer met een speelstrand, honden mogen er ook zwemmen op een apart gedeelte.

Sanitair is prima,niet erg luxe maar gewoon goed en schoon.

Eten in het restaurant goedkoop en goed.

Er is geen animatie maar in de omgeving genoeg te doen.

1 minpunt is wel dat je er geen telefoon bereik hebt,geen internet maar ook niet bellen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch als je niet van animatie houdt

Sietze Oosterhuis
20-9-2016

Het is een echte doorreiscamping waar veel mensen komen die een paar nachtjes blijven. Stacaravans eenvoudig, niet heel groot maar wel prima. Geen televisie maar ook niet gemist. Eigenaren zeer behulpzaam en vriendelijk. Mooi zwemmeer bij de camping en zwembad( klein maar fijn). Geen animatie maar dat vonden wij heerlijk! Prachtige omgeving met keuze voor veel leuke uitstapjes (Rothenburg is een prachtig mooi oud stadje, kastelen, playmobil funpark, wildlifepark, roofvogelshow, ridderspektakel (in augustus), automuseum, wandel- en fietstochten, je kunt heel mooi wandelen naar Creglingen vanaf de camping en in Creglingen hebben ze heerlijk ijs. Wi-Fi geen idee maar zonder Wi-Fi hadden wij sowieso echt vakantie en je kunt nog "old school" bellen vanaf de camping in een telefooncel! Eten op de camping prima en niet duur. (Niet vaak gedaan trouwens). Ook verkoopt de receptie heerlijke streekwijn. De Romantische strasse(450km?) is een prachtige omgeving. Wij komen graag nog eens terug! Wij hebben ons hier 3 weken prima vermaakt en de kinderen (7 en 3) ook. Als je van rust houdt en een mooi omgeving dan moet je hier zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wij hadden deze camping uitgekozen als overnachtingscamping richting Zuid-Duitsland. We konden een plekje uitzoeken achter de receptie. Hebben direct broodjes besteld voor de volgende morgen en kregen de sleutel voor het sanitaire gebouw. Super schoon en strak geregeld. Dorpje ligt dichtbij romantische strasse en Rothenburg ob der Tauber waar we 's avonds nog even heen zijn gereden. Erg leuk toeristisch plaatsje waar net een wijnfeest gehouden werd. De camping bestond overigens uit twee gedeeltes, het andere deel lag bij het meer maar lag er voor ons nogal verscholen bij. Hier kan ik geen oordeel over geven. Gezien de prijs/kwaliteitsverhouding zeker een aanrader om eens te bezoeken ook voor meerdere dagen als je in de buurt leuke plekjes wilt bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Romantische Strasse in Creglingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Romantische Strasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.