Pension Kloster Maria Hilf

Pension
Weer vandaag4°-2°
Pension Kloster Maria Hilf
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Kloster Maria Hilf voor je op een rij gezet:

13 reviews over Pension Kloster Maria Hilf in het Nederlands

schone kamer, goed bed, grote badkamer, mooie tuin, voldoende parkeerruimte, erg goed en uitgebreid ontbijt

We hebben hier twee nachten geslapen, goed verblijf gehad

21-5-2016

We hebben hier twee nachten geslapen, goed verblijf gehad met een goed ontbijt.

Bijzonder hotel!

Roger
8-5-2016

We hebben met onze motorcross hier 4 dagen gelogeerd! Het is een actief klooster en de nonnen lopen daar nog rond!

De kamers zijn netjes en schoon. Het is behoorlijk basic met een gezamenlijke wc en douche/badkamer in de gang.

Het ontbijt is echt super!

Ook erg grappig vonden wij dat in de ochtend de klanken van kerkmuziek en zang door de gangen klonken...

Al met al hebben we een heel erg aangenaam verblijf gehad. Zeker de moeite waard om terug te gaan.

Ideaal verblijf, heerlijk kamer, super schoon, sober, eten kwalitatief zeer goed, vriendelijk, behulpzaam

Heel Goed

An en Bert
7-10-2015

Dat het diner geen warm eten is maar een kop soep of een paar knakworstjes of een schnitzel met koude salade. Maar wel heel goed.

Het was een plezier om in uw gastenverblijf te mogen vertoeven. Rustige, mooie kamers met alle confort. Goede service!

ALs je diepgelovig katholiek bent en je nederig genoeg vind om dit op voorhand fantastische te vinden, dan kan dit passen. Anders kan je beter wegblijven.

De uitvoerende taken zijn aan een te kleine groep personeel uitbesteed door de nonnen. Deze hardwerkende mensen zitten volledig onder de plak en worden ouderwets onderdrukt met een te grote werklast. Het personeel stuurt in het belang van de nonnen en niet van de klant. Bij ons ging alles mis:

* we hadden gereserveerd voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Bij aankomst was er een kamer van 2x3 met 2 bedden. Men deed moeite om wat anders te vinden, maar kregen uiteindelijk een kamer in een erg warm gebouw.

* we hadden gemeld dat we tarwevrij eten, vanwege allergie. Bij navraag bij het eerste buffet werd gemeld dat men niet wist waar tarwe in zat en werd geadviseerd sla te eten.

* onze toch niet erg drukke kinderen werden in de eetzaal meerdere malen tot rust gemaand, want de nonnen...

Prachtige, bijzondere locatie

1-9-2015

Prachtige, bijzondere locatie. Heerlijke rustige sfeer. Prima kamers, schoon. Ontbijt meer dan genoeg. Wij komen zeker nog eens terug.

Verassend goed

S&M&M
    15-8-2015

Op onze terugreis naar Nederland hebben we hier een nacht doorgebracht, ons verblijf overtrof onze verwachtingen, zeer gastvrij, heerlijk gegeten, prima bedden en een goede douche. We komen zeker weer.

Het verblijf was uitstekend

14-8-2015

Het verblijf was uitstekend. Vriendelijke mensen, schone kamer, rustige omgeving en voortreffelijk ontbijt. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kloster Maria Hilf in Bühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kloster Maria Hilf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.