Reviews over Bühl

Prima overnachtinghotel

Twinlife
    15-3-2018

Onderweg naar Italie hier overnacht in een ruim familie appartement.

Alles netjes en schoon met een keukentje, lekker groot balkon.

Enig minpuntje aan de kamer dat hij vlakbij de kerk ligt en vanaf 7 uur elk kwartier de kerkklok gaat.

Eten was prima en voldoende.

Wat dikkere kussens op de stoelen in het restaurant

27-8-2016

Wat dikkere kussens op de stoelen in het restaurant. Na verloop van tijd wel erg hard.

Plek om terug te komen.

Kees Colijn
    19-8-2016

We stonden op het tentenveld en het was erg druk op het moment van arriveren. Iedereen dicht op elkaar, toch is het erg gezellig geweest. Veel bierdrinkers en BBQers, zonder dat ze echt overlast veroorzaakten. Totaal 6 nachten doorgebracht op een doorreiscamping. Omdat het een mooi meer heeft met behoorlijk schoon water, een fijne glijbaan en wandelgelegenheid direct vanaf de camping. Wij vonden de sfeer er ongedwongen en men vertrouwd elkaar meteen. Niemand moppert dat het soms krap qua plek is. Sanitair prima verzorgd, werd meerdere keren per dag gepoetst. Douchen kost €0.50 en de wasdroger ook. Wij gaan er nog een keer naar toe.

Geweldig - Gastvrij

Sietse
    16-8-2016

's avonds laat aangekomen op zoek naar een kamer en eten. De keuken was al dicht maar was geen probleem eten werd speciaal voor ons klaar gemaakt

Super gastvriendelijk

8-8-2016

Super gastvriendelijk. Zeer nette en schone kamet. Uiterst verzorgd ontbijt.

Bühl scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews