We hebben een aantal aanbieders voor Breisach voor je op een rij gezet:

Reviews over Breisach

Breisach am Rhein

Marie- Josee en Bert
    28-8-2011

Nooit geweest dus in deze vakantie maar een bezoekje brengen. hadden we niet gedacht dat er achter zo een plaatsnaam zoveel geschiedenis behoort. vanaf de Rhein, via het oude kasteel/ slot met obelix, via het mooie centrum met pitoreske winkeltjes, de wacht- en gevangentorens, de Münster weer terug naar de Rhein. Op de terugweg nog even langs het Italiaanse ijsrestaurant en met de bekende gästekarte weer terug met de trein naar Staufen. Weer een ervaring en wijsheid rijker.

Gereisd Met partner in Sat Jun 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een dagje Breisach

Rob
    14-8-2011

Het is best wel een leuk stadje. Wel is er veer vernieuwd na de verwoestingen van `45. Je kunt de oude kerk, bovenop de heuvel, bezoeken. Verder is het mooi aan de oevers van de Rijn. Daar kun je een gecombineerde boottocht/stoomtreinreis maken op en langs de Rijn. Een rondje lopen door het dorp en even de Italiaanse ijsboer aandoen in de Rheinstrasse. Heerlijk ijs van een echte Italiaan. Echt genieten Gegeten in Ristorante Pizzeria Rustica Da Giovanni. De derde keer werden wij heel slecht bediend. Als het niet druk is kan je er goed eten, maar als het daar vol zit heb je kans dat de helft van de tafel, wij waren met 6 personen, een pizza krijgt en dat de anderen 5 tot 10 minuten mogen wachten tot zij ook bediend worden. Vervolgens worden lege borden ongevraagd weggehaald, terwijl de rest van je tafelgenoten nog aan het eten is. Schandalig!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011
Breisach scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews