Camping Muensterblick

1 review over Camping Muensterblick in het Nederlands

Nooit meer

Hesselink Sinette
15-9-2017

Wij werden ontvangen op deze vrij saaie camping door de eigenaar, een iets oudere man. Deze man was bijzonder onvriendelijk. Toen mijn man vroeg waar we onze hond goed konden uitlaten wees hij op 'ergens achter', mijn man spreekt niet goed Duits en hij begreep de man blijkbaar niet goed en liep naar achter op de camping in de veronderstelling daar een uitlaatplaats oid te vinden. Hij werd door de man (eigenaar) uitgescholden voor rotte vis, ik kreeg daarna ook nog eens de volle laag. Heel naar. Vreselijk chagrijn! Het zwembad, totaal leeg, is alleen voor de hotelgasten. Dat vond onze zoon natuurlijk erg jammer. De douches zijn (na betaling, vreemd want de camping is niet super goedkoop voor wat ze bieden) heerlijk! Ligt niet ver van snelweg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Muensterblick

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muensterblick in Breisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muensterblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.