Camping Muensterblick

1 review over Camping Muensterblick in het Nederlands

Leuke camping

bethmabe01
16-8-2011

Camping Münsterblick is een kleine camping gelegen achter het restaurant. De eigenaar is niet bepaald vriendelijk net als de dames van het restaurant, deze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan de oudere man die iedereen overdag een plekje aanwees en waarbij je afrekende. Prima schoon en modern santair, niets mis mee. Verder een goeie plek voor bezoeken aan staden als Colmar, Riquewihr en Freiburg. De camping is niet duur en de plekken zijn ruim genoeg. De omgeving is geschikt voor fietstochten, routes zijn bij de receptie beschikbaar. De camping ligt op 8 km van de autobaan A5, dus geschikt als overnachting van en naar Zwitserland/Frankrijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Muensterblick

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muensterblick in Breisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muensterblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.