Camping Muensterblick

1 review over Camping Muensterblick in het Nederlands

Mooie, rustige camping

tgroenheyde
8-8-2013

Camping Muensterblick is heel rustig met mooie , niet al te grote plaatsen achter een hotel. Daar kun je lekker eten, buiten bij mooi weer onder grote terrasschermen.De 2 oudere heren die de camping beheren zijn erg vriendelijk. Bij het hotel kun je mooie 21 versnellingsfietsen huren voor slechts € 8,50 per dag. De omgeving is leuk om te fietsen door de wijngaarden en de Kaiserstuhl ( soms wat omhoog) en langs de Rijn. Zeer goed bewegwijzerdVoor € 1,- pp per dag kun je gratis van het openbaar vervoer gebruik maken in het hele Zwarte Woud, tot Basel toe. Freiburg is met de trein een bezoek waard, evenals een rondje om de Kaiserstuhl Het sanitair is nieuw.De douches zijn geweldig met grote regendouches voor € 0,50 per keer. 's morgens komt er een dorpsbakker langs.

Gereisd Met partner in juli 2013

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Muensterblick

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muensterblick in Breisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muensterblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.