Camping Muensterblick

3 reviews over Camping Muensterblick in het Nederlands

Nooit meer

Hesselink Sinette
15-9-2017

Wij werden ontvangen op deze vrij saaie camping door de eigenaar, een iets oudere man. Deze man was bijzonder onvriendelijk. Toen mijn man vroeg waar we onze hond goed konden uitlaten wees hij op 'ergens achter', mijn man spreekt niet goed Duits en hij begreep de man blijkbaar niet goed en liep naar achter op de camping in de veronderstelling daar een uitlaatplaats oid te vinden. Hij werd door de man (eigenaar) uitgescholden voor rotte vis, ik kreeg daarna ook nog eens de volle laag. Heel naar. Vreselijk chagrijn! Het zwembad, totaal leeg, is alleen voor de hotelgasten. Dat vond onze zoon natuurlijk erg jammer. De douches zijn (na betaling, vreemd want de camping is niet super goedkoop voor wat ze bieden) heerlijk! Ligt niet ver van snelweg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie, rustige camping

tgroenheyde
8-8-2013

Camping Muensterblick is heel rustig met mooie , niet al te grote plaatsen achter een hotel. Daar kun je lekker eten, buiten bij mooi weer onder grote terrasschermen.De 2 oudere heren die de camping beheren zijn erg vriendelijk. Bij het hotel kun je mooie 21 versnellingsfietsen huren voor slechts € 8,50 per dag. De omgeving is leuk om te fietsen door de wijngaarden en de Kaiserstuhl ( soms wat omhoog) en langs de Rijn. Zeer goed bewegwijzerdVoor € 1,- pp per dag kun je gratis van het openbaar vervoer gebruik maken in het hele Zwarte Woud, tot Basel toe. Freiburg is met de trein een bezoek waard, evenals een rondje om de Kaiserstuhl Het sanitair is nieuw.De douches zijn geweldig met grote regendouches voor € 0,50 per keer. 's morgens komt er een dorpsbakker langs.

Gereisd Met partner in juli 2013

Leuke camping

bethmabe01
16-8-2011

Camping Münsterblick is een kleine camping gelegen achter het restaurant. De eigenaar is niet bepaald vriendelijk net als de dames van het restaurant, deze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan de oudere man die iedereen overdag een plekje aanwees en waarbij je afrekende. Prima schoon en modern santair, niets mis mee. Verder een goeie plek voor bezoeken aan staden als Colmar, Riquewihr en Freiburg. De camping is niet duur en de plekken zijn ruim genoeg. De omgeving is geschikt voor fietstochten, routes zijn bij de receptie beschikbaar. De camping ligt op 8 km van de autobaan A5, dus geschikt als overnachting van en naar Zwitserland/Frankrijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Muensterblick

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muensterblick in Breisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muensterblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.