Gasthof Löwen

6 reviews over Gasthof Löwen in het Nederlands

Ideale tussenstop op doorreis naar Franse Alpen

Bert
8-8-2018

Beetje oubollig, traditioneel, maar sfeervol. Heel gastvrij en vriendelijk. Zeer schoon, goede kamers en sanitair prima. 's Zomers in een mooie binnentuin dineren. Eenvoudig ontbijt. De gratis Wifi is niet zo geweldig op de kamers. Prima te doen, het is ook maar 2 sterren en ook niet zo heel duur. Dorp ligt in een wijnstreek. Heel mooi om doorheen te rijden. Het dorpje zelf stelt niet veel voor.

Gereisd Met partner in juli 2018

Toppie zeer zeker aan te raden

R.Van Der Vecht
31-7-2018

Prima plekje om te overnachten, Vriendelijke bediening . Zeer goed eten daar lekker lekker,en niet te duur.

Gereisd Met partner in juni 2018

prettig overnachten

erik
10-5-2016

Net en eenvoudig ingerichte kamer en van alle gemakken voorzien. Lekkere douche, goed bed, tv en wifi op de kamer. Ontbijt is ook goed. Ze hebben ook een buitentuin-biergarten waar je bij mooi weer lekker kunt eten of ´savonds gewoon gezellig kunt zitten. We hebben er niet gegeten maar volgens mij hoef je voor de kwaliteit niet de deur uit. Misschien is de prijs iets te hoog, maar daar twijfel ik nog over. Ach wat maakt het uit, het is vakantie :-).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Löwen voor je op een rij gezet:

Een fijn Gasthof voor de doorreis naar het zuiden!

Marco
27-8-2013

Bij aankomst hartelijk ontvangen door mevrouw Zeller. We werden keurig naar onze kamer begeleid en van harte uitgenodigd bij hen te komen eten in het restaurant. Zowel 's avonds als 's ochtens bij het ontbijt erg lekker gegeten Samengevat: prima, zeer schone en ruime kamer, lekker eten, mooie omgeving om 's avonds even de benen te strekken. Voor ons zeker een adres om te onthouden voor een volgende reis.

Ook de binnenplaats gaf een veilig gevoel. De auto staat in de carport, zodat bij eventueel slecht weer je toch droog wat spullen kunt pakken.

Overigens is er geen airco aanwezig. Die hebben we wel even gemist, want het was die dag bijna 40 graden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke Gasthof voor een overnachting

A. Janssen
23-6-2013

Wij hebben in dit Gasthof overnacht op onze reis naar het zuiden. Wij hadden 2 kamers in het ernaast gelegen Gästehaus. Keurige grote kamers met prima bedden maar een vrij kleine badkamer. Alles is super schoon. Er stond een mandje fruit bij aankomst op de kamer. Naast het hotel is een Biergarten en achter het hotel is een eigen parkeerplaats. Het hotel ligt op slechts enkele kilometers van de A5 (Karlsruhe - Basel) en is heel makkelijk te vinden. In het plaatsje Oberrimsingen is niets te beleven en het is er erg rustig. Het diner en ontbijt was van prima kwaliteit voor een redelijke prijs. Een aanrader voor een overnachting in het Schwarzwald.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super en zeer vriendelijk. Een aanrader!

beekbrink
12-5-2013

Gasthof Lowen in Oberrimsingen is Top! Wij hebben hier overnacht op onze terugreis van Toscane naar Nederland. Nette kamers, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren, en uitstekend restaurant in een klein rustig dorpje. Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Löwen in Breisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.