Hotel Kapuzinergarten

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Kapuzinergarten voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Kapuzinergarten in het Nederlands

Zo wil je niet behandeld worden!

Bernardus
23-9-2016

Wij hadden een "comfortabel Landhauszimmer" geboekt. We kregen de eerste nacht een piepklein kamertje en een nog kleiner badkamertje. Je kon niets kwijt, zoals de koffertjes (in de kast gepropt) en toilettassen. Het "hemelbed" (kamer 32), stond in een hoek, anders was er helemaal geen ruimte. Net als in een caravan. Geen nachtkastjes. Wij zijn boven de 70 en hadden de grootste moeite om in en uit bed te komen.

De volgende morgen geprotesteerd. Wij kregen toen een normale comfortabele kamer.

Het ontbijt was voldoende; brood aanvullen verliep traag of helemaal niet.

Het diner (in Biker-arrangement inbegrepen) was kwalitatief goed. De porties waren veel te klein . Wij kregen niet na-geserveerd, anderen wel.

Hotel heeft een mooi uitzicht

Helga
24-9-2011

Wij verbleven in een comfortkamer, zeer gehorig, badkamer stelt weinig voor vrij klein, douchegordijn, wij vonden het voor de prijs die je daar per nacht voor moet betalen werkelijk vrij hoog, 1 matras was doorgezakt, ontbijt was redelijk, het 3 gangenmenu stelde niet veel voor en de prijs voor een glas biologische rode wijn van 9,90 was toch werkelijk bizar en er dreef nog iets in ook, hoop maar dat dat ook biologisch was, parkeerplaats minimaal, beneden in het stadje kun je prima uit eten gaan

Afhankelijk in welke kamer je verblijft is ook je euforie, heb je een comfort room , dan is het alles op en top, heb je een kloosterkamer, dan is het meer een doorsnee hotel....

Alhoewel, ze hebben wel een voortreffelijke keuken, en de wijnkaart is er echt een voor de liefhebbers, en de service is aller vriendelijkst.

Heb je een comfort room dan heb heb je ook een prachtig uitzicht op de Kaiserstuhl, welke je vakantie gevoel alleen maar een boost zal geven.

We hebben een aantal aanbieders voor Kapuzinergarten voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kapuzinergarten in Breisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kapuzinergarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.