Reviews over Breisach

Ideale tussenstop op doorreis naar Franse Alpen

Bert
    8-8-2018

Beetje oubollig, traditioneel, maar sfeervol. Heel gastvrij en vriendelijk. Zeer schoon, goede kamers en sanitair prima. 's Zomers in een mooie binnentuin dineren. Eenvoudig ontbijt. De gratis Wifi is niet zo geweldig op de kamers. Prima te doen, het is ook maar 2 sterren en ook niet zo heel duur.

Dorp ligt in een wijnstreek. Heel mooi om doorheen te rijden. Het dorpje zelf stelt niet veel voor.

Toppie zeer zeker aan te raden

R.Van Der Vecht
    31-7-2018

Prima plekje om te overnachten,

Vriendelijke bediening .

Zeer goed eten daar lekker lekker,en niet te duur.

Prima hotel

Paul van der Velde
    27-9-2017

Hotel Rheinblick in Breisach am Rhein is een prima hotel op een gunstige locatie aan de Rijn die hier de grens vormt tussen Frankrijk en Duitsland. Van hieruit kan je het prachtige Elzas gebied verkennen met zijn leuke dorpjes en heerlijke wijnen maar ook In Duitsland mooie excursies maken naar Freiburg of het Schwarzwald in. Rheinblick doet zijn naam niet helemaal eer aan, hoewel vlakbij de Rijn kan je deze door bomen niet zien vanuit het hotel. Personeel zeer vriendelijk met snelle en uitstekende bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het eten is uitstekend en de wijnen heerlijk. In het stadje zijn ook nog uitstekende andere eetgelegenheden o.a. Griek, Mexicaan en echte Italiaanse ijssalon.

De kamers en bedden zijn goed en schoon, echter op kamer was vrijwel geen zeep en werd ook niet aangevuld. Ook geen haardroger.

prettig overnachten

erik
    10-5-2016

Net en eenvoudig ingerichte kamer en van alle gemakken voorzien. Lekkere douche, goed bed, tv en wifi op de kamer. Ontbijt is ook goed. Ze hebben ook een buitentuin-biergarten waar je bij mooi weer lekker kunt eten of ´savonds gewoon gezellig kunt zitten. We hebben er niet gegeten maar volgens mij hoef je voor de kwaliteit niet de deur uit. Misschien is de prijs iets te hoog, maar daar twijfel ik nog over. Ach wat maakt het uit, het is vakantie :-).

Een fijn Gasthof voor de doorreis naar het zuiden!

Marco
    27-8-2013

Bij aankomst hartelijk ontvangen door mevrouw Zeller. We werden keurig naar onze kamer begeleid en van harte uitgenodigd bij hen te komen eten in het restaurant. Zowel 's avonds als 's ochtens bij het ontbijt erg lekker gegeten Samengevat: prima, zeer schone en ruime kamer, lekker eten, mooie omgeving om 's avonds even de benen te strekken. Voor ons zeker een adres om te onthouden voor een volgende reis.

Ook de binnenplaats gaf een veilig gevoel. De auto staat in de carport, zodat bij eventueel slecht weer je toch droog wat spullen kunt pakken.

Overigens is er geen airco aanwezig. Die hebben we wel even gemist, want het was die dag bijna 40 graden!

Breisach scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews