Vakantiepark Kirnbergsee

7,6

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten5,2

13 reviews over Vakantiepark Kirnbergsee in het Nederlands

Camping voor natuurliefhebbers en rustzoekers

Caroline
3-8-2014
  • Activiteiten6

Ik sta op dit moment op deze camping voor een nachtje. Er waren weinig recente reviews te vinden. Gelukkig de gok gewaagd want het is een mooie camping. Ik sta op het tentenveld met uitzicht op het meer. Je kan er fijn zwemmen en kanoen. Er ligt een mooi wandelpad rondom en ook zijn er diverse fietspaden. Mooie omgeving en rustig. Voor kinderen is het denk ik tot een jaar of acht leuk. Daarboven is er meer vernier nodig denk ik. Er was van avond leuke live muziek in het restaurant maar daar heb je geen overlast van op het terrein. Veel Vogels broeden in en om het meer, Geschikt om tot rust te komen. Het sanitair, nette douches en warm. Lekker ruim zowel de douchecabine als waar je de kleding ophangt. Tentplaats, geen vaste nummering gewoon een plaatsje zoeken op het veld. Paar bomen, maar meer open terrein. Voldoende aansluitpunten voor electra. Let op receptie gesloten tussen 13.00 en 15.00, dus daarvoor of er na aan komen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

Andere eigenaars?

Caroline
29-12-2012
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3

Vorig jaar waren we ook geweest met de kerstperiode. Toen een reuze vakantie gehad daar. Het was toen een echtpaar op leeftijd die voor alles zorgden daar. Nu daarentegen, meubilair stuk (tafel viel gewoon uiteen, zetel die je kon ombouwen tot bed had een afgebroken poot), geen warm water dus wassen met ijskoud water... Neen dit nooit meer. Wij hadden deze vakantie geboekt via touroperator. Steeds tevreden over touroperator. Nu kunnen we zelfs de bestemming niet meer terugvinden bij touroperator??? Dit zegt volgens mij voldoende.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping aan de Kirnbergsee!!!

K van Grootveld
3-9-2011
  • Activiteiten5

In de zomervakantie 2011 een week lang hier geweest. Een heerlijk rustige camping. We hadden vrij plekkeuze, zodat we onze tent vrijwel aan de rand van het meer konden zetten. We werden vriendelijk geholpen door het personeel. Het restaurantje op de camping is zeker de moeite waard. Eenvoudig, maar erg lekker eten. Iedere ochtend vers gebakken broodjes te halen bij de kiosk. Prachtige omgeving. Zeer geschikt voor natuurliefhebbers. Sanitair uitstekend verzorgd. De hele dag loopt er een schoonmaakster rond die de boel keurig schoon en fris houdt. We konden ook zonder problemen bijboeken, omdat we een dag langer wilden blijven. Het stadje Donauschingen was de moeite waard en bovendien dichtbij (wel auto nodig) Lidl en andere supermarkten in de buurt, maar ook daarvoor is een auto noodzakelijk. Zeker de moeite waard!!!!

Gereisd Met partner in juli 2011

rustige camping, zal t niet aanraden met kids

takken
10-8-2011
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Net terug van 3 wk Kirnbergsee. Weken van tevoren gelukkig suf gegoogled over omgeving:bij receptie van camping konden ze namelijk alleen maar verwijzen naar VVV Braunlingen (naast stadspoort).Als je weet waar je moet zijn kun je je in de omgeving goed vermaken. Wandelaanrader:Wutachslucht.Prachtig!(bijna op slang gestaan!).Verder is Schwarzwaldpark (pret-/dierenpark) om de hoek (ca.65 e 2 vlw, 3 kids). Freizeitpark Hart 25 euro vr gezin,Funny world Mecixo prk Nog geen 30 euro voor ons 5-en!). Is allemaal wel ff stukkie rijden. Enorme Realsuper in Huffingen.Kleine Netto in Braunlingen.Speeltuin camping nodig aan vervanging toe.Excursieprogr.waar reisburo t over had is er niet. Er is niets te doen op camping. Je hebt slechts het meer.Chaletje netjes,bedden opgemaakt, elke week schone bedden en handdoeken.2 pitjes vereist idd wat improvisatie dus hoop pasta gemaakt ;-) Laat TomTom in chalet en volg de gele en witte weggetjes (met goede kaart!) vr prachtige uitzichten,herten, vossen ed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Leuke Plek maar erg rustig

steve911
1-8-2011
  • Activiteiten7

Best een leuk gelegen camping met een leuk meertje om lekker te verkoelen. Vriendelijk personeel.Een knus restaurantje waar je heerlijk schnitzel kunt eten! Kleine speeltuin waar de kinderen niet echt wat aan vonden. Verder niet bijzonder veel te doen in de direkte omgeving. Wel kun je naar Triberg gaan en daar duitslands hoogste waterval bekijken, op zich leuk maar de zwitsers zullen lachen om dat kleine pisstraaltje.:-) Toilet gebouwen netjes en goed bijgehouden. Eigenlijk geen kritiek op deze camping maar gewoonweg te rustig in het hoogseizoen. Toen wij er stonden ongeveer 10 caravans waarvan 3 van ons gezelschap. Voor de doorreis uitstekend.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi maar (te) rustig

Danyel
31-7-2011

leuke camping met erg vriendelijke (jonge) man aan de receptie. schone camping met een niet zo warm meertje , wel lekker voordelig ,maar ook wel erg rustig (houd zelf van wat meer drukte)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Je moet wel het weer mee hebben.

Ron
6-7-2011
  • Activiteiten5

Het park is netjes, de huisjes zijn goed verzorgd en netjes onderhouden. Het park biedt in het voorseizoen, wanneer het weer wat tegenvalt zoals bij ons, niet veel vertier, het was te koud om optimaal gebruik te kunnen maken van het meer. Maar dat kan je het park niet aanrekenen. Het restaurant is/was in het voorseizoen open en ook al waren wij de enige gasten, de keuken heeft ons nooit laten zitten. Prachtige plek om hier vanuit het Zwartswald te verkennen.

Gereisd Met partner in Sat May 31 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg leuk en mooi daar!

wendy
23-10-2010
  • Activiteiten7

zijn hier in 2008 geweest en hebben het hier heel leuk gehad!er zijn genoeg dingen te doen in de omgeving dus gelegenheid om erop uit te gaan is er voldoende!de omgeving is erg mooi en rustig. toeven in het huisje in avonden zowel buiten als binnen ging prima, alles wat we nodig hadden was er aanwezig!een echte aanrader is om elke dag je broodjes voor de volgende dag te bestellen, elke ochtend vanaf 8 uur kun je ze dan warm ophalen met eventueel een krantje erbij, dat kon toen bij ons wel in ieder geval, kortom een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Mooie locatie

Alfred Riepma
25-7-2010
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

De ligging van dit vakantiepark is geweldig, direct aan de Kirnbergsee met zwemsteiger en strandje. Ook de service en het eten in het bijbehorende restaurant is uitstekend.

Het park ligt in het zuiden van het Zwarte Woud en is, doordat de autobahn naar Stugart dichtbij is, goed bereikbaar. Ook zijn er in de directe omgeving leuke uitstapjes te maken.

Bijvoorbeeld naar het Steinwasenpark (50 km) of het Schwarzwaldpark (5 km) beide een combinatie van wildpark (herten en zwijnen) en pretpark (rodelbanen, etc.). Ook Triberg met de hoogste waterval van Duitsland en Freiburg zijn een bezoekje waard. Iets verder weg is de Watval van Schaffhausen, waar de Rijn Vanuit Zwitserland Duitsland binnenstroomd.

De houten huisjes doen Fins aan en zien er leuk uit. Nadeel van ons huisjes was de vloer niet goed gelegd was en erg kraakte. Hierdoor was ook de deur van het toilet/doucheruimte slecht te sluiten. Verder waren er maar 2 kookplaten in de keuken aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige ligging, maar basic

van Ginkel
29-8-2009
  • Activiteiten7

vakantiepark Braunlingen Kirnbergsee is zeer geschikt voor rustzoekers. Erg fijn was de gratis kaart voor het openbaar vervoer in een grote regio. Dan kom je nog eens ergens!!!Het huisje zelf is basic ingericht. De bank is niet comfortabel. Er ontbreekt een waterketel, dus je thee zet je in een pan want er is ook geen theepot. De kookplaat is te klein voor twee normalen pannen. Improviseren dus.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kirnbergsee in Bräunlingen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kirnbergsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.