Hotel B&B Hotel Böblingen

Hotel B&B Hotel Böblingen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Böblingen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel B&B Hotel Böblingen in het Nederlands

Prima hotel voor overnachting op doorreis

Leontine
22-2-2015

Nieuw, keurig, net en schoon hotel.

Onze hotelkamer (202), was niet heel ruim, maar prima voor een overnachting op doorreis naar Oostenrijk. De kamer was keurig schoon. Helaas geen föhn en mogelijkheid om koffie en/of thee te zetten. Het ontbijt kost € 7,50) en is prima verzorgd.

Prima hotel voor doorreis

Ferdie
12-8-2014

- 9 km van A8 Karlsruhe - München

- Nette en schone kamer

- Voldoende gratis parkeerruimte direct achter hotel

- Gratis goede WiFi (voor alle apparaten tegelijk)

- Ontbijt prima (niet erg uitgebreid), kosten 7,50 euro en voor (kleinere) kinderen 3,00 euro

- Geen check-out nodig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Böblingen in Böblingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Böblingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel B&B Hotel Böblingen scoort een 8.43 uit 10 op basis van 2 reviews.