Hotel Ochsen

3 reviews over Hotel Ochsen in het Nederlands

Aardig hotel

Rino van der Klei
9-8-2016

In dit hotel verbleven we een week, door dat we een fietsvakantie hadden geboekt bij touroperator.

Het hotel is netjes, echter doordat je met een groep deze reis doet, wordt je weggestopt in een zeer ongezellige ruimte waar je elke avond het diner nuttigt. Het eten is niet echt super en door de ongezellige ruimte draagt dit ook niet bij dat je het eten bijzonder vindt. We deden een fietsreis rond de Bodensee echter de begeleiding was totaal waardeloos. Onbegrijpelijk dat deze man met de naam Leo wordt aangeduid als fietsbegeleider, hij deed totaal niets en was een troosteloos iemand die geheel niet opviel. De chauffeur Guus was een goede buschauffeur, helaas als reisleider niet een spraakwaterval.

Aardig hotel

Babette
6-3-2016

Wij hebben hier overnacht op weg naar de wintersport. Eigen parkeerterrein. Binnenkomst langs de keuken met stinkende frituur. Er was een lieve hond, maar deze kon ook de keuken in en uit lopen. We sliepen in appartement 1, 2 aparte slaapkamers met een deur ertussen. Een kamer keek op een blinde muur en brandgang uit, de ander lag aan een drukke straat. Een deel van het hotel was modern, maar sommige dingen ook enorm oud. Een pedaalemmer uit de jaren 70 in de badkamer mag best eens vervangen worden. Op de plint in de kamer lag een dikke laag stof, de rest zag er wel schoon uit. Omdat we vrij laat aankwamen zijn we in het restaurant van het hotel gaan eten. Heerlijk gegeten, maar niet goedkoop. In de buurt kan je goedkopere restaurants vinden met net zulk lekker eten, is onze ervaring uit eerdere bezoeken aan dit dorp. Het ontbijtbuffet was prima. Er is overal in het hotel gratis wifi. In de bar wordt gerookt.

Hotel Ochen hebben we als overnachtingshotel gebruikt richting karintie & bij terugkomst midweek.1e x zéér sjieke studio gehad met keuken,salon. 2e x 2 kamers met een tussendeur & minikeuken in de kast. Enige spijtige nadeel;ze zijn aan het uitbreiden vlak ernaast & beginnen om 6.30u al met lawaai.Ligt ook aan de hoofdbaan waar al vroeg vrachtwagens passeren.Het hangt ervan af waar de kamer ligt of je veel hinder hebt van lawaai. 1e x kamer aan zijkant & dat viel beter mee.Het ontbijt is echt fantastisch;keuze met hopen! Zoveel broodjes,cake's charcuterie & apart tafeltje voor speciale dieeten. Verse fruitsla, koude groentjes, keuze genoeg! In grotere hotels is minder keuze. Vriendelijke bediening, ze vragen welk eitje je wil,roer of spiegelei. Propere kamers.De prijs viel ook heel goed mee! Avondeten was iets minder goed maar dat kies je zelf,restaurantjes genoeg in het dorpje. De parking op de binnenkoer is heel klein. Met een oldtimer of fiets kan je gratis parkeren in hun garage.

We hebben een aantal aanbieders voor Ochsen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ochsen in Blaubeuren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ochsen scoort een 8.81 uit 10 op basis van 142 reviews.