We hebben een aantal aanbieders voor Blaubeuren voor je op een rij gezet:

Gereisd anders in augustus 2018

Aardig hotel

Rino van der Klei,
    9-8-2016

In dit hotel verbleven we een week, door dat we een fietsvakantie hadden geboekt bij touroperator.

Het hotel is netjes, echter doordat je met een groep deze reis doet, wordt je weggestopt in een zeer ongezellige ruimte waar je elke avond het diner nuttigt. Het eten is niet echt super en door de ongezellige ruimte draagt dit ook niet bij dat je het eten bijzonder vindt. We deden een fietsreis rond de Bodensee echter de begeleiding was totaal waardeloos. Onbegrijpelijk dat deze man met de naam Leo wordt aangeduid als fietsbegeleider, hij deed totaal niets en was een troosteloos iemand die geheel niet opviel. De chauffeur Guus was een goede buschauffeur, helaas als reisleider niet een spraakwaterval.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Aardig hotel

Babette,
    6-3-2016

Wij hebben hier overnacht op weg naar de wintersport. Eigen parkeerterrein. Binnenkomst langs de keuken met stinkende frituur. Er was een lieve hond, maar deze kon ook de keuken in en uit lopen. We sliepen in appartement 1, 2 aparte slaapkamers met een deur ertussen. Een kamer keek op een blinde muur en brandgang uit, de ander lag aan een drukke straat. Een deel van het hotel was modern, maar sommige dingen ook enorm oud. Een pedaalemmer uit de jaren 70 in de badkamer mag best eens vervangen worden. Op de plint in de kamer lag een dikke laag stof, de rest zag er wel schoon uit. Omdat we vrij laat aankwamen zijn we in het restaurant van het hotel gaan eten. Heerlijk gegeten, maar niet goedkoop. In de buurt kan je goedkopere restaurants vinden met net zulk lekker eten, is onze ervaring uit eerdere bezoeken aan dit dorp. Het ontbijtbuffet was prima. Er is overal in het hotel gratis wifi. In de bar wordt gerookt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Prima overnachtingshotel

Flap,
    2-3-2015

Prima overnachtingshotel. Kamers zijn eenvoudig met douche en toilet. Er zijn kamers met verbindingsdeur. Kamers zijn niet gehorig. Hotel ligt aan doorgaande weg maar je hebt geen last van het geluid van het verkeer. Ontbijtbuffet is mogelijk. Dit is eenvoudig maar goed. Er zit ook een restaurant bij het gasthaus. De kaart is prima en niet duur.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Redelijk hotel vriendelijke eigenaar.

Hettie,
    10-8-2012