Camping Schluechttal

2 reviews over Camping Schluechttal in het Nederlands

Heerlijke camping

Familie ten Have
14-5-2016

We zijn nu 6 keer op deze camping geweest. We hebben de camping gevonden omdat we een goedkope camping in het schwarzwald zochten (we waren toen nog student).

De camping ligt werkelijk perfect (rustig, groen en heel erg mooi!). Op de camping en vooral op het tentenveld hoor je 's avonds alleen het geluid van de beek (de slücht). Rondom de camping ligt bos. Je kunt er perfect wandelen en je mag als je dat wilt je hond meenemen. De camping ligt precies tussen de Reinfall en Freiburg Im Breisgau. Maar ook tussen de Wutachslucht en Badsäckingen. In de omgeving zijn prachtige diep ingesleten beekdalen (sluchten) te vinden. Zoals langs de weg die loopt van Ülingen naar Bonndorf en de Ravenaslucht . Kort gezegd er is daar genoeg te zien.

De camping zelf is keurig en mooi, niet al te groot en rustig. Op de camping kun je camperen, caravans huren en je kunt slapen in één van de gästtezimmer (hotelkamer voor de prijs van een blokhut). Midgetgolf en speeltoestellen voor de kinderen alsmede een grillplatz met brandhout zijn aanwezig.

Op de camping is een restaurant aanwezig. Hier kun je erg lekker eten en drinken. De prijskwaliteit verhouding is voor zowel het restaurant als de camping erg goed.

Dichtbij het restaurant (5 minuten lopen) is een zwembad aanwezig.

Deze camping en het restaurant (Waldschenke (Birkendorf)) zijn een absolute aanrader.

Wij camperen nu tien jaar in Duitsland en we zijn overal waar we komen op zoek naar een camping met dezelfde kwaliteiten als deze. De netheid, de gastvrijheid, de gemoedelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren (Matt en Hartmut) en de mooie plek in combinatie met een restaurant van deze kwaliteit.

Kortom een Topcamping waar wij, ondanks dat we er al zes keer zijn geweest nog vaker naar toe zullen gaan.

Gereisd Met partner in juni 2014

camping in een mooie omgeving

roosvdhorst
1-9-2010

Op zich niks mis met de camping alle sanitair hangt erg laag. Helaas hadden wij het weer niet mee. Je moet er heen om te wandelen verder is er niet zo veel.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schluechttal in Birkendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schluechttal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.