Vakantiehuis Haus Kaiser

1 review over Vakantiehuis Haus Kaiser in het Nederlands

heel goed

stieni van de steeg-pieterson
22-8-2012

vakantie houden in pension Kaiserhaus is ons goed bevallen, mooie ruime kamer goed ontbijt en een behulpzaam echtpaar die altijd voor je klaar staan,prijs-kwaliteit is goed,onze kamer was 35 vierkante meter groot en had een eethoek-zithoek t.v en een badkamer en balkon het pension ligt in het centrum van Birkendorf waar tevens vele mogelijk heden zijn om je warme maaltijd te gebruiken, wat in het Kaiserhaus niet kan, van daar uit kun je uitstapjes maken b.v. naar de Feldberg Titisee Sluchsee of naar Zwitserland al met al een mooie omgeving voor een mooie vakantie

Gereisd Met partner in augustus 2012

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Kaiser

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Kaiser in Birkendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Kaiser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.