Vakantie in Birkendorf

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Birkendorf

Reviews over Birkendorf

• 8Erik03-02-2013

Berau in Uhlingen-Birkendorf

Berau is klein dorpje te zuid Schwarzwald in de gemeente Uhlingen-Birkendorf In november zeer rustig

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2012

• 9A. ten Have18-11-2008

gemoedelijk, rust, mooi, veelzijdig

De slüchttal camping in Birkendorf ligt in een dal langs een beekje. als je om je heen kijkt zie je alleen maar groen en hoor je alleen water.

Vanaf de camping kun je alle kanten op. Of je nu houd van cultuursnuiven van wandelen, fietsen of gewoon niks doen dan zit je in Birkendorf goed.

Het zuidzwartewoud heeft veel te bieden in de vorm van bezienswaardigheden. maar ook in de vorm van natuur (zoals de schitterende ongerepte beekdalen).

De kwaliteit van het veld is goed. De camping maakt een verzorgde indruk. De kwaliteit van het sanitair is goed, je hebt er alles wat je nodig hebt en het is schoon. Het restaurant is goed en gezellig. De prijzen zijn laag en het eten is lekker.

Naar onze mening is dit een hele goede camping, omdat je er makkelijk tot rust komt en omdat er genoeg te doen is, maar vooral ook omdat het er zo mooi is.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur