Hotel Ochsen

4 reviews over Hotel Ochsen in het Nederlands

Wat een fijn hotel!

Traveller1980
4-9-2016

Hier geslapen voor 1 nacht op de terugweg uit Italië. Wat een fijne, rustige plek! We kwamen om 20.30 uur aan en konden nog eten. Alsof we in een sjiek restaurant kwamen, heerlijk eten! Dessert was ook een feestje. Niet goedkoop (80 Euro voor 2 hoofdgerechten, 1 dessert en eten voor onze zoon van 2), maar dit hadden we wel verdiend na een lange dag reizen. Heel vriendelijk personeel! Kamer brandschoon, heerlijke bedden en ruime badkamer. Vlakbij autobahn. Kortom, hier komen wij zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Absolute aanrader!

marita verhoeven
3-9-2012

Dit hotel op heen- en terugreis naar/van Italie geboekt. Wij hadden een gewone kamer geboekt, kregen 2x een suite! Grote slaapkamer met kingsize bed, aparte grote badkamer met douche en ligbad en een aparte woonkamer met tv. Een nadeel: kamer lag aan straatkant, dus veel lawaai van verkeer. De keuken is uitstekend. Het ontbijtbuffet is voldoende. Het diner is wel wat duur, maar top!! Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Hier zullen wij vaker naar toegaan.

Gereisd Met partner in Sun Aug 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

rico
3-8-2010

zijn hier geweest op terugreis vanuit italie, werkelijk fantastisch hotel, mooie grote nette kamer met grote badkamer en ligbad met douche, flatscreen tv,, gratis wifi op de kamer en de keuken is zeer goed, wel iets in de duurdere prijsklasse maar er was niets op aan te merken, eigen keuzes bij het menu toevoegen en/of veranderingen in het dessert was geen probleem voor ze... Dit kleine familiehotel word gerund door mensen die volledig in dienst staan van de gast en niets is ze teveel, het ontbijt was een waar feest met div soorten broodjes, vleeswaren, zoetwaren, toetjes, jus, vers fruitsalade, eitjes, cornflakes enz enz enz werkelijk alles stond er, wij hebbben besloten om dit als vast hotel te gaan gebruiken op heen en terugreis van onze jaarlijkse vakantie in italie, en wat die klokken betreft dat klopt maar die stoppen avonds gelukkig en zijn snachts en morgensvroeg niet te horen gelukkig...... top hotel!!

Gereisd Met partner in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Ochsen voor je op een rij gezet:

Prima voor een enkele overnachting

Barmentloo
21-8-2009

Wij waren op doorreis. Prettige en vriendelijk mensen en een verzorgd schoon Hotel. Voor het Hotel loopt een doorgaande weg en achter het Hotel een kerk die vaak luidt. Voor ons was dit geen enkel probleem maar wie zeer stil wil slapen moet hier niet zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Ochsen voor je op een rij gezet:

• AdresHauptstraße 42 79589(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Ochsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ochsen in Binzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.