Camping Fortuna Camping am Neckar

Camping Fortuna Camping am Neckar
7,6

51 reviews over Camping Fortuna Camping am Neckar in het Nederlands

Heerlijk camperen en alles op de camping

Nijboer,
17-8-2018

Mooie camping met zwemgelegenheid in de rivier en in het zwembad. Goed vertoeven daar, ook voor de kinderen

Prima

Adrie,
5-8-2018

Een prima camping, mooie ruime plaatsen, meer dan genoeg stroom/water aansluitingen hele moderne broodjes service(als het werkte s'morgens vroeg :-) ) Heel vriendelijke Campingstaf.Prima restaurant, of het past is heel persoonlijk Enige minpuntje is de sluitingstijd van de slagboom, wel begrijpelijk, maar ook gasten die al op de camping staan kunnen er niet op of af tussen 13.00 en 15.00..erop kan ik inkomen.. maar eraf is een beetje jammer. Maar we komen zeker terug.

Voor herhaling vatbaar

Rita,
8-7-2018

Mooie,rustige camping met vriendelijke medewerkers. Sanitair was goed en schoon. Het was erg rustig toen wij er waren, als het vol staat lijkt het sanitair misschien wat weinig, maar dat hebben we (gelukkig) niet kunnen bekijken. Prachtige plek aan de rivier.

Het restaurant viel wat tegen, wat we uitkozen was er niet, maar misschien ligt dat aan het voorseizoen.

Een camping om nog eens terug te komen!

Fijne doorreis camping

Caravanners,
9-6-2018

Fijne camping met hele ruime plaatsen aan de Neckar. Sanitairgebouw klein maar schoon sanitair . Klein zwembad waar je even op kunt frissen , verse broodjes. Hele fijne doorreiscamping waar ook veel mensen langer bleven voor de ruimte rust mooie uitzicht

Caming ligt mooi aan de neckar,maar niet weer

André Schrooten,
3-9-2017

Camping eigenaar heeft dollar tekens in de ogen.

we hadden geboekt voor 20 dagen, haal ik na 2 dagen 2 scooters uit de auto moest ik van 2 scooters € 3,50 x 2 =€7,00 per dag betalen ,na overleg met de eigenaar wilde hij €50,00 contant hebben voor de scooters terwijl we gewoon de plaats gehuurd hadden,,,, BELACHELIJK-------

Toen gingen we 3 dagen eerder weg maar we moesten toch het volle pond betalen 20 dagen ,terwijl de plek na anderhalf uur al weer verhuurd was.

Die man is ON VRIENDELIJK en heeft dollar tekens in de ogen.

Björn Andres, Eigentümer, 6-9-2017

Dear Mr. Schrooten,

even though I did expect you to not rate us well after you had to pay for your two hidden and not reported motor scooters, this rating is surprising - I did not expect you to bluntly lie.

Your pitch was available for the whole duration of your booking. It was not at all occupied when you left – unless you see a lawn mower doing its work as occupation of your pitch. Didn’t you ask your neighbours to report out on this? We couldn't find somebody to take your pitch, hence you had to pay for your full booking. Don't you think it is common sense to pay for what you book? Or do you typically not like pay for what you order and use – like your motor scooters?

Super camping

Alexandra van der Deijl,
7-8-2017

Hele mooie camping met onwijs vriendelijk personeel. Grote plekken die erg vlak zijn met weinig kuilen. Af en toe wat bomen, die ook schaduw bieden. Sanitair super schoon, voldoende douches, staat niet te wachten op je beurt. Zwembad is groot genoeg, beetje frisjes, maar bied met het warme weer een heerlijke verkoeling. Broodjes service op de camping werkt ook prima, maar er is ook op 5 minuten lopen een bakker. Door de neckar komen aardig wat boten, wat ook leuk is om te zien.

Ook is er veel vertier in de omgeving: twee techniek musea in sinsheim en speyer, een groot zwembad in neckarsulm, bezoeken van de steden heidelberg en heilbronn. En nog veel meer.

Kortom een enorme aanrader!

nooit meer

co,
27-6-2017

camping ligt prachtig alleen vol eendenpoep,pas op voor je de caravan ingaat.

Als je vertrekt lever dan direct ook de sleutel van de slagboom in want als je die later afgeeft zegt de eigenaar dat hij de 10 euro al verrekend heeft wat absoluut gelogen is.Dit hebben wij mee gemaakt.dat hij zich zo te kijk zet voor 10 euro .U begrijpt dat we hier nooit meer komen.Er zijn genoeg andere campings langs de nectar waar je netjes behandeld worden .Daar kan de eigenaar van camping Fortuna een voorbeeld aan nemen .Zo iets hebben we gelukkig nooit meegemaakt Het was een domper op onze laatste vakantiedag.

Björn Andres, Eigentümer, 1-7-2017

Dear Mr. T. Valkenburg,

I'm disappointed to read your frustrated and really insulting rating here on Zoover. To no surprise, it is exactly like your outrageous behavior on the campground where you slammed doors, shouted insults over the campground and speeded out of the gate.

All our customers so far understood, that we deduct the € 10 deposit for the key from the invoice. I have no idea, why you didn't get that and freaked out instead.

I barred you for our campground and will make sure other campgrounds are informed about your behavior.

Mooie camping. Jammer alleen geen navraag hond

stafford,
30-1-2017

Mooie camping Zwembad is super schoon Wel raar dat het om 20.00 dicht ging en de campingbaas en zijn kinderen wel tot 22.00 in het zwembad zwommen Geen goed voorbeeld Sanitair was super schoon Grondzeil is verboden staat niet op de site vermeld Dit werd ons gezegd toen we al op de plaats stonden dus ook een verbeter puntje PS toch stiekem gedaan want laten ons niet de spullen verregenen Onze hond Tyson een Engelse Stafford was bijna verdronken Dit was een heftige ervaring want na veel reanimeren hebben we tyson weer bij gekregen en zijn direct naar de da gereden Deze maakte ons attent op het NIET laten zwemmen van honden ivm zeer grote meervallen in de neckar TIP:Waarschuwingsbordje voor deze grote meervallen Wat wij echt als een minpunt hebben ervaren is dat wij er nog 2 weken hebben gestaan de campingbaas niet bij ons is geweest om te vragen hoe het met Tyson was verlopen Wij hebben de campingbaas hierop aangesproken zijn reactie hij had navraag gedaan bij anderen

Mooie plaats aan de rivier.

René van den Bosch
16-9-2016

Camping Fortuna is een fijne camping aan de Nekar. Leuke plaats dicht aan de oever van de rivier. Geen ruime plaats maar met rustige mensen naast je geen probleem.

Tussen 1 en 3 rühe zeit. :-)

Geen tweede keer hiermeer naartoe

E. Kalter
21-8-2016

Camping voldoet niet aan de verwachtingen zoals op de site beschreven staat. Zo is er totaal geen recreatieruimte voor de oudere jeugd waar zij kunnen rond hangen. Overal waar zij zich bevonden op de speelplaats werden ze zeer vermaande toe gesproken dat zij hier niet mochten komen, het voetbaldveld bestond uit losse doeltjes naast de vuilcontainers! het Restaurant gaat pas savonds open verder is er geen gelegenheid om even wat te nutigen overdag. Bij het sanitair hier en daar gebroken tegels waar je aan kan open halen. Omgeving is zeker de moeite waard, veel wandel en fiets mogelijkheden.

Björn Andres, Owner, Eigentümer, 22-8-2016

Thanks for taking the time to rate us. Adolescents are most welcome on our campground and there is plenty of room for them – assuming they do behave well.

• Your kids were on the trampoline for hours playing on their smartphones whilst other kids were waiting. So I sent them out.

• Your daughter destroyed a swing for young kids because she was too heavy – I didn’t say a word.

• Your kids destroyed the trampoline rules sign – I didn’t say a word.

• Your kids were allowed to hang around in the lounge. After one night the pillows in the lounge were dirty because they put their shoes on them. The next evening I told them that they may stay in the lounge, if they take their shoes off the pillows. They didn't care. So I had sent them away.

Your kids surely didn’t tell you, but they simply misbehaved. As responsible parents, I’m sure you would have done the same like I did.

Btw, there are three more restaurants, one open over lunch, in only 200 meters distance from the campground.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fortuna Camping am Neckar in Binau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fortuna Camping am Neckar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.