Hotel Rosestersterster

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Rose voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rose

• 5Frank26-05-2016

nieuw diepte punt in mijn hotel ervaringen

Eerst de positieve dingen, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten van een beperkte kaart. Kamer ziet er netjes uit en is schoon. Hier en daar zie je wel dat het een oud gebouw is dat wat achterstallig onderhoud heeft. De wifi waarmee ze adverteren, dat kunnen ze beter niet doen, want bereik is erg slecht. De bedjes zijn maar 1,90 m lang, best vervelend als je 2m bent, dus maar diagonaal geprobeerd te slapen. Je wordt de hele nacht wakker gehouden door langsrazend verkeer! Ook zijn de kamers heel erg gehorig en had ik de pech luidruchtige bovenburen te hebben. Gelukkig heeft de receptionist hier op mijn vverzoek iets aan gedaan.

Zakelijk gereisd in mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Rose voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Rose

0 vragen over Hotel Rose

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken