Hotel Rose

Kleine hotelsWeer vandaag23°14°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Rose voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rose in het Nederlands

nieuw diepte punt in mijn hotel ervaringen

Frank, 26-5-2016

Eerst de positieve dingen, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten van een beperkte kaart. Kamer ziet er netjes uit en is schoon. Hier en daar zie je wel dat het een oud gebouw is dat wat achterstallig onderhoud heeft.

De wifi waarmee ze adverteren, dat kunnen ze beter niet doen, want bereik is erg slecht. De bedjes zijn maar 1,90 m lang, best vervelend als je 2m bent, dus maar diagonaal geprobeerd te slapen. Je wordt de hele nacht wakker gehouden door langsrazend verkeer! Ook zijn de kamers heel erg gehorig en had ik de pech luidruchtige bovenburen te hebben. Gelukkig heeft de receptionist hier op mijn vverzoek iets aan gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose in Bietigheim-Bissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rose scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.