Gasthof Adler-Pelzmühle

Gasthof Adler-Pelzmühle

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag3°-7°

We hebben een aantal aanbieders voor Adler-Pelzmühle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Adler-Pelzmühle in het Nederlands

Goed hotel met eenvoudig ontbijt

Wil,
17-2-2017

Het was een goed hotel, maar een beetje een bijzondere eigenaar. Het nieuwe deel is erg mooi en niets op aan te merken. Het ontbijt vonden we niet overdreven en er was niets afgedekt, zodat er vliegen op zaten.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima!

S. Nieswaag
23-8-2009

Prima hier, zeker wanneer je de volgende dag weer verder moet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Adler-Pelzmühle in Biederbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Adler-Pelzmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.