Hotel Linde

Hotel Linde
8,1

15 reviews over Hotel Linde in het Nederlands

prima gasthof goede keuken leuke mensen

eppie
28-9-2016

alle kamers oke ruime parking

rustig gelegen 1km naar centrum

gezellig ,eenvoudig en goed

julian lie
13-5-2015

ben hier al enkele keren geweest en steeds was alles naar wens ,zeer vriendelijke uitbaters ,goede kamers ,het eten is goed een goede ligging grote parking ,meer moet dat niet zijn kom zeker nog terug.

prima hotel met goede service

jan de jonge
17-10-2012

Goed hotel, prima eten, goede service en zeer schoon.

Zeer goed Gasthof

Tini
7-6-2012

Goed hotel/gasthof goede bedden en wij hebben er lekker gegeten.

Na al die kleine tv,s op de kamer was hier en grootbeeld tv,lekkerder

kijken meteen paar goede stoelen erbij. Leuke uitstapjes gemaakt vanuit het hotel werd er ook suggesties gedaan waar wat te doen was,een goed hotel en vriendelijke eigenaars.

Helaas hebben wij niet waar de eigen gestookte likeur werd gemaakt bezocht doordat er een bus en veel gasten waren.

Fantastische plek.

T en B
30-9-2011

Hotel Linde Biberach is een gezellig hotel, waar iedereen hartelijk wordt benaderd. Het hotel ligt in Ebersbach, even buiten de kern van Biberach. Naar het treinstation is 10 minuten lopen. Vanuit het hotel kan direct worden gestart met wandel en/of fietsroutes.

Vlak voor het hoterl is een grote parkeerplaats.

Zowel het ontbijt ls diner is prima verzorgd. De kamers zijn prima, fris en schoon.

De bediening is vriendelijk. Wij gaan volgend jaar weer.

me vriend en ik wilde graag naar europa park en dit hotel zat er dan bij.

het was zeer betaalbaar maar dat is het enigste wat posititef is

er was gezegd dat we een welkomstdrankje zouden krijgen, nou dat kregen we dus niet. er was niemand bij de incheck balie dus liepen we door de ''kleine eetzaal'' en uit eindelijk werden we geholpen,maar tijdens in checken verstonden we helemaal niks,ik ken geen duits en me vriend ook niet dus praatte we engels maar ze bleef duits praten,dus ze deed geen moeite niks,

dus wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe,

de omgeving is wel mooi maar t hotel is meer voor oudere mensen,

dus volgende keer gaan ik en me vriend naar een thema hotel.

dan maar meer betalen maar dan HEB JE OOK WAT!

Ein wunderschöner Urlaub bei den Linden-Wirten ...

Gerd & Ursula mit Enkelin Viktoria
7-5-2011

Im Gasthof Linde fühlten wir uns mit unserer Enkelin gut aufgehoben.

Die Wirtsleute sowie das gesamte Personal sind aufmerksam, überaus freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind äußerst gepflegt und ordentlich, die Verpflegung ist vielseitig und ausreichend und Sonderwünsche werden - soweit möglich - schnellstens erfüllt.

Der Wirt sorgt für das leibliche Wohl, die Wirtin und die Familienmitglieder, die im Service mitarbeiten sind, bestechen durch ihren Charme.

Die Pension eignet sich für Familien und Gruppen gleichermaßen ..., man fühlt sich aber sicherlich auch als "Alleinreisender" bestens aufgehoben. Ebenfalls sollte nicht unerwähnt bleiben, daß diese Pension bestens für gehbehinderte oder ältere Leute geeignet ist, da die Etagen per Lift erreicht werden können.

Wir möchten diese Pension mit dem Prädikat "Allererste Sahne" auszeichnen und werden sicherlich noch einmal dort einkehren.

eenvoudig maar goed

erich en Linda
21-10-2009

wij gaan ertwee tot drie maal per jaar en hopen dit nog lang te mogen doen,het zijn voor ons vrienden geworden

Zeer mooi voor herhaling vatbaar

G.Kinds-A.v.Leeuwen
24-8-2009

Hotel Linde is een mooi hotel met vriendelijk personeel.

Het eten was goed verzorgd zowel ontbijt als diner.

Wij komen zeker nog eens terug.

Gerard en Ali Kind-v.Leeuwen

prima overnachting

rudi
12-7-2009

we hebben hier overnacht en werden gastvriendelijk onthaalt, ondanks dat we hier maar 1 nacht hebben geslapen.

een volgende keer zullen wij hier zeker langer verblijven

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Linde in Biberach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Linde scoort een 8.11 uit 10 op basis van 15 reviews.