Hotel Badischer Hof

1 review over Hotel Badischer Hof in het Nederlands

gewoon prachtig

ivette en freddy
10-7-2011

dit hotel is uitstekend met gans de familie 5 dagen verbleven 6 volwassen en 4 kinderen en iedereen is zeer tevreden, mooie kamers, prachtige wellness en fantastische keuken konden iedere dag kiezen uit 3 verschillende hoofdgerechten, ons zien ze daar zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badischer Hof in Biberach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.