Reviews over Betzweiler-Wälde (Zwarte Woud)

Heerlijk hotel waar je ook met kinderen goed kan vertoeven

Willem Verwoerd,
    7-1-2008

Heerlijk hotel waar je ook met kinderen goed kan vertoeven. We komen er nu 35 jaar. Het eten is perfect en wordt vaak afgestemd op het gezelschap. Met onze kleinzoon kwam er regelmatig patat op tafel. Buiten het seizoen is er haast altijd ruimte. Als we er tussenyuit willen bellen we even en we kunnen vertrekken.

eenvoudig gasthaus, vriendelijk, geschikt voor enkele als

dirk,
    3-8-2006

eenvoudig gasthaus, vriendelijk, geschikt voor enkele dagen als uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving. Kleine kamers, eenvoudig ontbijt en diner. Omgeving: prachtige natuur, bos, bergen, watervallen. Mountainbiken en wandelen.

In Wälde zelf is verder niks te doen.

Wij zijn vorig jaar naar gasthof Linde geweest en waren en

Freddy Raes- Van Laethem,
    25-11-2005

Wij zijn vorig jaar naar gasthof Linde geweest en waren héél tevreden. Mooie verzorgde kamers, stevig ontbijt en verzorgde maaltijden. Wij gaan deze zomer terug, hopelijk hebben we nu beter weer. De ontvangst is er heel vriendelijk. Om maar te zwijgen over de lekkere drankjes die we onze laatste avond mochten proeven. Zalig...

Goed pension met prima maaltijden

ingrid,
    20-9-2005

Goed pension met prima maaltijden.

Bij goed weer wordt er 1 x per week een barbeque georganiseerd op een picknick-

plaats buiten het dorp.

héél rustig gelegen in, vinden wij, één van de meest van

lieve geysens,
    7-7-2004

héél rustig gelegen in, vinden wij, één van de meest ongerepte gebieden van het Zw.Woud.

gezellige kamer, stevig ontbijt, heel netjes.

Betzweiler-Wälde (Zwarte Woud) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews