Kleine hotelsWeer vandaag15°-2°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Adler voor je op een rij gezet:

67 reviews over Hotel Landgasthof Adler in het Nederlands

Leuk hotel maar hier en daar voor verbetering vatb

Vakantieganger,
21-7-2018

Hotel is schitterend gelegen maar buiten een dorp waardoor je altijd miet reizen als je ergens heen wilt. Kamer was netjes maar voor mensen langer dan 1,80 mtr te laag. Technisch onderhoud aan de kamers kan beter. Afvoer van de douche was slecht, tapijtplint was kapot, doorgezakte stoel, etc. Bedden en kussens worden beschermd door een plastic hoes waardoor je de hele nacht ligt te zweten in je bed. Kussens zijn overigens flut.

2 sluitingsdagen (maandag en dinsdag) past niet bij een hotel dat zich voornamelijk op vakantiegangers richt.

Wij hadden half pension geboekt. Eten was goed van smaak maar 3 van de 6 dagen een gemengde salade als voorgerecht, hierdoor wordt het eten eenzijdig.

De eigenaar/manager was erg vriendelijk en welwillend maar voerde niet alle beloftes uit.

Gereisd met partner in juli 2018

We hadden onze huwelijksreis anders voorgesteld

Martijn en Daniëlle,
8-7-2018

De score van zoover dient herzien te worden omdat het hotel onlangs is verkocht aan dw-hotels die vele hotels in de omgeving hebben overgenomen.

We verbleven hier van maandag 2/7 t/m 6/7 en waren op 1 dag na de enige gasten.(onze huwelijksreis)

Maandag kwamen we na 9 uur rijden aan(ivm aanhanger met motor) en kregen te horen dat maandag en dinsdag de rustdagen zijn geworden i.p.v. de woensdag.

Voor eten moesten we maar 1 dorpje verder proberen, zelfs een kopje koffie was niet mogelijk.

Bij het ontbijt 's ochtends werden we aangevallen door de vele vliegen waardoor snel eten genoodzaakt was.

We hebben nog tips gegeven waarom geen vliegenlamp of een horretje maar de manager zei dat dit bij het seizoen hoort.

Hier is het hotel ons als gasten verloren om ook het diner hier te eten, dat is jammer.

Hotelkamer zelf is prima schoon, beetje gedateerd, de buitenzijde heeft ook wel wat onderhoud nodig.

Personeel is verder vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie grote kamer met goed bed. Kamer schoon. Badkamer schoon.

Speciaal met balkon geboekt, maar dit mag naam balkon niet hebben. Afdakje met 2 plastic stoeltjes en rubberen tegels. Hier hang je je wasgoed op. Maar ga je niet zitten

Avondeten kost 27,50 euro maar dat is het echt niet waard. Was lekker maar heel karig. Kopje soep. Stukje vlees en eenvoudig toetje. 1 avond zelfs geen groenten erbij. Ontbijt ook heel karig. Beslist geen 3 sterren waardig. Kok en bedrijfsleider echt aardig en behulpzaam. Maar man bij receptie niet vriendelijk.

Ontbijt heel karig. Geen 3 sterren waard. Kamers zijn mooi gerenoveerd maar buitenzijde heeft echt opknapbeurt nodig.

Gereisd met partner in juni 2018

Goed hotel op fraaie plek

Martha van Eersel,
24-5-2017

Vriendelijk personeel. We hadden een mooie grote kamer aan het eind van de gang. Heel sfeervol.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prachtige ligging, mooie kamer, fijn ontbijt en prachtig terras, ook het eten in het restaurant was prima, ideaal voor wandelaars.

Gereisd anders in september 2016

Mooie locatie en ruime kamer

24-9-2016

Mooie locatie en ruime kamer. Vriendelijk personeel en mooi terras.

Gereisd anders in september 2016

Prima hotel

18-8-2016

Prima hotel. Mooie kamers, goed eten, vriendelijke mensen

Gereisd anders in juni 2016

Mooi hotel , zeer net en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars ! Ook het personeel was zeer vriendelijk en correct ! Mooie Kamers en lekker eten ! Wij komen zeker nog eens terug ! Eigenaar kwam spontaan tips geven over mooie motorroutes en bezienswaardigheden !

Gereisd anders in augustus 2016

Gemoedelijke atmosfeer, ruime kamer, goede Duitse keuken, mooie sauna, goed uitgangspunt voor sportieve activiteiten

Gereisd anders in juli 2016

Prettige ontvangst. Goede uitleg/rondleiding. Vriendelijk personeel. Heel hulpvaardig en attent.

Ontbijt en diner met lof.Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Adler in Bernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.